نماینده مردم در مجلس:

آمریکایی‌ها مجبور به بازگشت توافق هسته‌ای هستند

عباس‌زاده مشکینی گفت: بدون شک آمریکایی‌ها مجبور به بازگشت توافق هسته‌ای هستند، زیرا تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی آن‌ها بی‌اثر شده است.
کد خبر: ۵۳۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ - 06July 2022

آمریکایی‌ها مجبور به بازگشت توافق هسته‌ای هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود عباس‌زاده مشکینی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص نامه بیش از ۱۰ سازمان ملی در آمریکا به بایدن برای نجات توافق هسته ای، اظهار داشت: هیات حاکمه ایالات متحده تحت تاثیر لابی صهیونیست‌ها قرار دارد از این رو سیاست‌های ضدایرانی آن‌ها مبتنی بر افزایش فشار سیاسی است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در واقع نوع مواجهه آمریکایی‌ها با کشورمان با روی کارآمدن دولت‌ها تغییر می‌کند، اما محور همه آن‌ها بر اساس تخاصم و دشمنی است.

وی با اشاره به اینکه در دوران ترامپ همه نهاد‌های آمریکایی تلاش کردند زمینه خروج این کشور از برجام را رقم بزنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که اکنون سازمان‌های ملی در ایالات متحده تلاش می‌کنند بایدن به برجام بازگردد.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تغییر رویکرد آمریکایی‌ها در اصل دشمنی آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی هیچ اثری نمی‌گذارد، افزود: در واقع اگر کشورمان پیچ و مهره‌های صنعت هسته‌ای خود را بار کشتی کند و به آمریکا ارسال کند، آن‌ها باز هم به دشمنی‌های خود ادامه می‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک آمریکایی‌ها مجبور به بازگشت توافق هسته‌ای هستند، زیرا تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی آن‌ها بی اثر شده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار