مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

جشنواره ملی «فانوس» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود/ ۳۱ تیر؛ آخرین مهلت ارسال آثار

سرهنگ «»فلاحی» از برگزاری جشنواره ملی «فانوس» طی 2 مرحله استانی و ملی همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مرحله استانی جشنواره، مرداد و مرحله ملی نیز آبان‌ در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 06July 2022

جشنواره ملی «فانوس» در خراسان جنوبی برگزار می شود/ ۳۱ تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثارسرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره ملی «فانوس» در ۲ مرحله استانی و کشوری، اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بخش «هنر‌های نمایشی» ششمین جشنواره ملی فانوس، در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی و متن نمایش‌نامه برگزار می‌شود و بخش «هنر‌های تجسمی» این جشنواره نیز شامل رشته‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه‌سازی و خوشنویسی نستعلیق است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به بخش «فیلم و سریال» ششمین دوره جشنواره ملی «فانوس»، تصریح کرد: این بخش جشنواره در رشته‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود دانش‌آموزی و همخوانی برگزار می‌شود.

فلاحی گفت: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش «رادیویی» در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست و در بخش «آزاد» در رشته‌های متن نمایشنامه، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، فیلم مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و موسیقی با کلام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در مرحله استانی ششمین دوره جشنواره ملی «فانوس» را تا ۳۱ تیر اعلام کرد و بیان داشت: مرحله استانی جشنواره مرداد و مرحله ملی آن نیز آبان‌ در اصفهان برگزار می‌شود و در مرحله استانی به برگزیده هر بخش تندیس و لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در ششمین دوره جشنواره ملی «فانوس»، آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در بیرجند، خیابان شهید آیت‌الله غفاری، بین غفاری ۲۲ و ۲۴، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ارسال کنند.

انتهای پیام/ لیلا لیمویی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار