حماس: بازداشت فلسطینیان، شعله‌های مقاومت را خاموش نمی‌کند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: افزایش بازداشت افراد عادی و شخصیت‌های فلسطینی در کرانه باختری نمی‌تواند شعله‌های مقاومت را خاموش و عزم و اراده مبارزان را درهم بشکند.
کد خبر: ۵۳۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ - 06July 2022

حماس: بازداشت فلسطینیان، شعله‌های مقاومت را خاموش نمی‌کندبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، فوزی برهوم اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اشغالگران، ۸۶۲ نفر را در کرانه باختری بازداشت اداری کرده اند.

وی افزود: این اقدام صهیونیست‌ها نشانه ترس، ناکامی و شکست دولت اشغالگر و دستگاه‌های امنیتی آن در مقابل فزایش قدرت و تاثیر مقاومت است.

برهوم گفت: به همه ساکنان کرانه باختری و بویژه اسیران این منطقه درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم که این جنایت‌ها در مقابله با مردم و شخصیت‌های فلسطین نمی‌تواند از نقش قهرمانانه در دفاع از سرزمین و مقدسات بکاهد و این مبارزه و مقاومت به عملی شدن آرزوی ملت فلسطین و آزادسازی سرزمین و نابودی اشغالگران منجر می‌شود.

بازداشت اداری نوعی بازداشت است که اشغالگران صهیونیست، فلسطینی‌ها را بدون هیچ اتهام و محاکمه‌ای به مدتی نامعلوم بازداشت می‌کنند.

در این نوع بازداشت، همه اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی براساس پرونده‌ای به اصطلاح محرمانه انجام می‌شود که شخص بازداشتی و وکیل وی نیز حق اطلاع از جزییات آن پرونده را ندارند.

حداکثر مدت این بازداشت ۶ ماه است که ممکن است توسط دادگاه نظامی برای هر فرد بازداشتی، بار‌ها تمدید شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار