تکریم ومعارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «کنارک»

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان «کنارک» برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ - 06July 2022

تکریم ومعارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک با حضور اقشار مختلف مردم، ایثارگران و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «نعیم بامری» امام جمعه کنارک با اشاره به جایگاه مسئولیت در اسلام و احادیث و روایات اظهارداشت: مسئولان در هر رده و مقامی که باشند باید دستورات دین اسلام را سرلوحه کار خود قرار دهند و همیشه خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از بطن انقلاب است، دژ محکمی در مقابل دشمنان انقلاب است و عزت، عظمت و امنیت را مدیون این نیروهای مخلص هستیم .

سردار «شفائی »فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم، اظهارداشت: دشمنان با صرف هزینه های هنگفت قصد دارند عزت، اقتدار و غرور ما را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی ،فرهنگی و دینی تضعیف کنند. به همین دلیل است که بیشتر از هر زمان دیگر به وحدت ملی نیاز داریم و باید اهداف آرمان های انقلاب اسلامی وضعف و وابستگی ظلم رژیم طاغوت را برای جوانان آشکار کنیم و اجازه ندهیم تا آنان دروغ را به جای حقایق به افکار و ذهن جوانان ما قالب کنند.

وی افزود: دشمنان قصد دارند در جنگ روایت ها، افکار و نقشه های دروغین خود را به جای حقایق به جوانان ما قالب کنند؛ کسانی که خود با اسلام و ریشه این انقلاب مشکل و دشمنی دارند. همه مسئولان در هر پست و مقامی باید حقایق را برای مردم تبیین و روشن کنند تا دشمن نتواند دروغ و نقشه های شوم خود را جایگزین حقایق کند.

درپایان این مراسم، از تلاش و مجاهدت های سرهنگ پاسدار «برات علی صالحی» قدردانی و سرهنگ پاسدار «غلام رضا سرکاش» به فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک منصوب و‌ معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها