حماس:

مقاومت تنها راه ایجاد بازدارندگی در مقابل رژیم صهیونیستی است

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که مقاومت همه جانبه تنها راه ایجاد بازدارندگی در مقابل رژیم صهیونیستی و شکست پروژه‌های تل آویو علیه سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین است.
کد خبر: ۵۳۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ - 07July 2022

مقاومت تنها راه ایجاد بازدارندگی در مقابل رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که مقاومت همه جانبه تنها راه ایجاد بازدارندگی در مقابل رژیم صهیونیستی و شکست پروژه‌های تل آویو علیه سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین است.

جنبش حماس در بیانیه خود به مناسبت هشتمین سالروز جنگ غزه در سال ۲۰۱۴ افزود: نبرد با دشمن صهیونیستی با تمام ابزار‌ها و امکانات و در همه نقاط سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد و ملت فلسطین تا زمانی که حقوق، آزادی و استقلال خود را به دست نیاورده است، با اتحاد و یکپارچگی به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: جنایت‌های تل آویو در مشروعیت بخشی به رژیم صهیونیستی در سرزمین تاریخی ما هرگز موفق نخواهد شد و این جنایت‌ها نخواهد نتوانست اراده ملت ما را در ادامه مبارزه برای دفاع از خود، سرزمین و مقدساتش تضعیف کند.

حماس تاکید کرد که پیروزی در نبرد ۲۰۱۴ و نبرد‌های بعدی، تاکید می‌کند که مقاومت باید به مسیر خود دهد و مسئله آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی نیز در رأس اولویت‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جنگ ۲۰۱۴ علیه غزه در ۷ جولای شروع شد و ۵۱ روز طول کشید، مقاومت در جریان این نبرد عملیات‌های موفقیت آمیز بی نظیری را علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و ضربات سنگینی را به دشمن صهیونیستی وارد کرد. نفوذ به پایگاه دریایی «زکیم»، موشک باران تل آویو و سایر شهر‌ها در داخل اراضی اشغالی از جمله عملیات موقیت آمیز مقاومت در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار