فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

برگزاری یادواره ملی شهید «نوروزعلی یزدان‌خواه» در مازندران

سردار «مسلمی» از برگزاری یادواره ملی شهید «نوروزعلی یزدان‌خواه» خبر داد و گفت: این مراسم نهم دی در استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 07July 2022

برگزاری یادواره ملی شهید «یزدان‌خواه» در مازندران/ پوستر تصاویر شهید شاخص جامعه کارگری کشور رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جمعی از دست اندرکاران و اعضای ستاد یادواره بزرگداشت شهید «نوروز علی یزدانخواه» شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی کشور در سال ۱۴۰۱ با سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و نیز خانواده معزز شهید یزدان‌خواه همراه بود، ضمن اهدای لوح زرین اولین جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارگری مازندران به خانواده این شهید والامقام، از پوستر تصاویر شهید شاخص جامعه کارگری کشور در سال جاری نیز رونمایی شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این نشست با موضوع برگزاری یادواره شهید «نوروزعلی یزدان‌خواه» شهید شاخص کارگری کشور است که از شهدای استان و شهرستان فریدونکنار است، اظهار داشت: برنامه ریزی منظمی شده که این یادواره به صورت ملی در نهم دی سال جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه همچنین یادواره‌ای در شهرستان فریدونکنار برگزار خواهد شد، ادامه داد: امروز باید احیای فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه کارگری و این قشر زحمتکش جاری و ساری کنیم و مجموعه سپاه و بسیج جامعه کارگری مشکلات حوزه کارگری را رصد و پایش می‌کند و نسبت به ارائه راهکار در این زمینه اقدام خواهد کرد.

سردار مسلمی اضافه کرد: عرضه یابی کارخانجات دارای مشکلات اقتصادی و برطرف کردن آن با بهره‌گیری از ظرفیت مدیران استان در دستور کار ما قرار دارد.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: تشکیل کمیسیون ویژه در مجموعه کارگری استان در دستور کار ما قرار دارد تا با دعوت از مدیران و متولیات این حوزه، برای مشکل کارگری در حوزه‌های معیشت و درمان و امنیت شغلی راه حل منطقی و درستی احصا بشود تا بتوانیم خدمتی به این قشر زحمتکش ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار