مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت‌وگو با دفاع پرس؛

مبارزه همچنان ادامه دارد اما شیوه آن عوض شده است

ابراهیمی گفت: در زمان جنگ، دشمن و قابل رویت بود اما امروزه نه دشمن قابل دید است و نه شیوه و جهت تهاجم، قابل پیش بینی است بنابراین جنگ اقتصادی و گاه فرهنگی، رسانه ای امروز کمتر از 8 سال جنگ تحمیلی نیست.
کد خبر: ۵۳۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ - 07July 2022

مبارزه با دشمن در جنگ اقتصادی کمتر از 8 سال جنگ تحمیلی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «امین ابراهیمی» مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان امروز با حضور در استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» که مرکزی رسانه ای و تخصصی در حوزه دفاع مقدس است، پاسخگوی سوالات ما در خصوص جنگ اقتصادی بود.

ماحصل سخنان این مدیر موفق سنگر اقتصادی را به شرح ذیل تقدیم حضورتان می‌کنیم؛

بسیار خوشحالم که در فضایی قرار گرفتم که حال و هوای دفاع مقدس دارد. مارش معروف زمان جنگ که تداعی حس عزت و غرور ملی ما در آزادسازی خرمشهر قهرمان را که در ابتدای برنامه پخش کردید، ما را به حال و هوای آن دوران برد.

هر چند در زمان جنگ، شرایط سنی ما اجازه نداد که به صورت میدانی در صحنه کارزار باشیم اما به واسطه حضور در فضایی که کشور و به خصوص خوزستان قهرمان در آن وجود داشت، هم نسلان من جنگ را به شکلی دیگر تجربه و لمس کردند.

صد البته الان هم در جبهه جنگ هستیم اما در قالب سنگری دیگر و عملیات هایی متفاوت. در زمان جنگ، دشمن مشخص بود و شیوه تهاجم هم از سنگرهای مقابل قابل شناسایی و رویت بود اما امروزه نه دشمن قابل دید است و نه شیوه و جهت تهاجم، قابل پیش بینی است بنابراین جنگ اقتصادی و گاه فرهنگی، رسانه ای امروز کمتر از 8 سال جنگ تحمیلی نیست.

خوشبختانه امروز به واسطه داشتن تجربه گرانبهای دوران دفاع مقدس در حوزه اقتدار نظامی در جایگاه ارزنده ای هستیم و نسل جوان ما بدانند که در سنگر اقتصادی نیز علیرغم مشکلات فراوان و تحریم های ناجوانمردانه، روی پای خود ایستاده ایم و سنگر را خالی نمی کنیم.

شرکت فولاد خوزستان به عنوان یک صنعت تاثیرگذار و پیشرو در کشور توانسته با توکل و توسل به خدا و خون شهدا به موفقیت های خوبی در عرصه تولید برسد و نقشه های شوم دشمنان را در این حوزه نقش بر آب کند.

ما در کنار تلاش برای تولید بیشتر و استفاده از ظرفیت محصولات دانش بنیان و بهره بردن از جوانان متعهد استان در تلاش هستیم که پیوست فعالیت های اجتماعی مان را بیش از پیش تقویت کنیم تا بتوانیم خدمات ارزنده ای به مردم شهید پرور اهواز و استان بدهیم.

یکی از فعالیت های جانبی ما در امر تولید و جبهه اقتصادی حضور در عرصه ورزش و سلامت است و نمونه بارز آن باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد خوزستان است که خیلی ها نام و آوازه آن را بیشتر از خود شرکت می شناسند و ما تلاش کردیم که از استعدادهای ناب فوتبالی خوزستان در این تشکیلات بهره ببریم و زمینه بروز استعداد آن ها را فراهم آوریم و همین جا به علاقه مندان فوتبال در خوزستان هم عرض کنم که تیم فوتبال بزرگسالان فولاد را برای قهرمانی بسته ایم تا موج نشاط و امید را در این استان تقویت کنیم.

استودیوی تلویزیونی و مرکز رسانه ای «عصر ماندگار» یکی از ضروریات دنیای امروز است که سردار مرادحاجتی آن را به خوبی لمس و راه اندازی کردند که جای تقدیر دارد چون دشمن در این حوزه صاحب یک امپراطوری بزرگ است و ما نیاز داریم که در کنار صداوسیما به تولید محتوای فاخر به خصوص در ترویج و انتشار ارزش ها بپردازیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار