فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق:

نیروهای مسلح آماده مقابله با تهدیدات نظام سلطه است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: امروز جنگ دشمن، جنگ ترکیبی است و لذا برابر فرمان فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح آماده‌تر از همیشه آماده‌ دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۳۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ - 07July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۲۷۷ پیاده شهید منظم تولایی امروز با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق، اعضای شورای تأمین شهرستان قوچان امروز در سالن اجتماعات این تیپ برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم با بازخوانی افتخارات یگان ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان خراسان اظهار داشت: لشکر ۷۷ پیروز خراسان در غائله گنبد پیروزمندانه عمل کرد. در دفاع مقدس امیر سرتیپ دوم منوچهر کهتری به‌عنوان فرمانده گردان ۱۵۳ تیپ ۲ لشکر ۷۷ خراسان در جریان عملیات پیروزمندانه ثامن‌الائمه (ع) ناجی آبادان شد و این لشکر به لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) تغییر نام داد.

وی در ادامه با بیان اینکه دستیابی نیروهای مسلح به توانمندی‌های موشکی و پهپادی، باعث افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، افزود: نظام سلطه تمام تلاش خود را در راستای تضعیف ایران بکار بسته و برای تحقق این سیاست خصمانه جنگ نرم، نیابتی و ترکیبی را در دستور کار خود قرار داده است اما نیروهای مسلح در آمادگی کامل، به هرگونه تهدید دشمن که امنیت ایران اسلامی را به خطر بیندازد پاسخ قاطع و کوبنده‌ای خواهد داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش ادامه داد: با توجه به تحولات کشور‌های همسایه، تأمین امنیت پایدار در بخش اعظمی از مرز‌های شرقی کشور و رصد کامل تحرکات بر عهده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است که بحمدالله با مجاهدت کارکنان یگان‌های ارتش مستقر در این مناطق، مرزهای میهن اسلامی در امنیت کامل قرار دارد.

نیروهای مسلح آماده مقابله با تهدیدات نظام سلطه است

امیر سرتیپ آذریان گفت: امروز جنگ دشمن، جنگ ترکیبی است و لذا برابر فرمان فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح آماده‌تر از همیشه آماده‌ دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این فرمانده ارشد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، بیان داشت: شهدای مدافع حرم ارتش مصداق عینی ولایتمداری بودند و وصیت‌نامه شهید مهدی جودی‌ثانی از شهدای مدافع حرم ارتش بیانگر آن است که این شهید والامقام ذوب در ولایت بوده است.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ «رضا نذری» فرمانده پیشین تیپ ۲۷۷ شهید تولایی» قوچان، سرهنگ «امیدرضا ذوالقدر» را به‌عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار