جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح از خانواده شهیدان پایدارفرد تجلیل کرد

امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح از مقام خانواده شهیدان پایدارفرد تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۳۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ - 07July 2022

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح از خانواده شهیدان پایدارفرد تجلیل کردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح با خانواده شهیدان مرتضی مجتبی و محمود پایدارفرد دیدار و از رشادت‌ها و مجاهدت‌های این خانواده شهید تجلیل کرد.

شهید «مجتبی پایدار فرد» در ۱۷ سالگی به عنوان رزمنده بسیجی اعزامی از گردان عمار لشکر ۲۷ محمد (ص) در ۲۳ فروردین سال ۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسید.

«مرتضی پایدار فرد» در ۲۱ سالگی به عنوان رزمنده بسیجی اعزامی از گردان مقداد لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ١۶ آبان ١٣۶٢ در منطقه عملیاتی پنجوین در عملیات والفجر ۴ به دیدار بردار شهیدش شتافت.

شهید «محمود پایدار فرد» که ٢٩ بهار از عمرش گذشته بود در ١٢ اسفند ١٣۶۵ با عنوان رزمنده بسیجی گردان مقداد لشکر ٢٧ محمد رسول الله (ص) در عملیات کربلای ۵ به خیل عظیم شهیدان پیوست.

در این دیدار امیر نصیرزاده حضور در منزل خانواده شهدا را توفیق بزرگی عنوان کرد و بر تجلیل از مجاهدت‌ها و رشادت‌های ها و جانفشانی‌های پدران مادران و همسران شهدا تاکید کرد.

سردار شریفی نیز در این دیدار خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه همگانی برشمرد و گفت: پدران، مادران و همسران شهدا ستون‌ها و برکت این انقلاب بوده و و تا زمانی که این بزرگواران در میان ما هستند خداوند متعال برکات زیادی را به ما ارزانی می‌دارد.

در پایان این دیدار جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح با اهدای لوح و هدایایی از این خانواده شهید تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار