امیر سیاری:

ارتقای آمادگی جسمانی و توسعه علمی ورزش اولویت تربیت بدنی ارتش است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ارتقای آمادگی جسمانی و ورزیدگی کارکنان در مسیر اصولی و علمی از اولویت‌های تربیت بدنی ارتش است.
کد خبر: ۵۳۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹ - 07July 2022

ارتقای آمادگی جسمانی و توسعه علمی ورزش اولویت تربیت بدنی ارتش استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در دیدار با مسئولان سازمان تربیت بدنی ارتش ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده گفت: ما کارکنان ارتش باید از نظر آمادگی جسمانی، چابکی و ورزیدگی جسمانی لازم را داشته باشند و بتوانند در شرایط سخت محیطی، مأموریت نظامی خود را به بهترین نحو انجام دهند و یکی از مؤلفه‌هایی که در این آمادگی جسمانی اثر می‌گذارد، ورزش است.

وی ادامه داد: ورزش عمومی و همگانی برای تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران لازم و ضروری است، زیرا علاوه بر تضمین سلامتی و ارتقای آمادگی جسمی و رزمی در شادابی کارکنان نیز بسیار مفید و مؤثر است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: امروز در سطح یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروها و سازمان‌های تابعه، نگاه علمی و اصولی به ورزش وجود دارد.

وی با بیان اینکه ورزش‌های تخصصی و قهرمانی در دستور کار ارتش قرار دارد، تصریح کرد: ما در مسابقات نظامیان جهان (سیزم) همواره حضور فعالی داشته‌ و ورزشکاران و قهرمانان خوبی تقدیم جامعه ورزش کشور کرده‌ایم و با کسب عناوین پرافتخار مسابقات سیزم در سال‌های گذشته و همچنین سالجاری، نتایج خوبی در عرصه جهانی کسب کرده‌ایم و تداوم این روند و کسب نتایج درخشان با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب سازمان تربیت بدنی ارتش، مورد انتظار است.

در ادامه این جلسه، امیر سرتیپ دوم حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش گزارشی از اهم فعالیت‌های این سازمان و برنامه‌ریزی‌های تربیت بدنی آجا در جهت کسب نتایج درخشان ورزشکاران ارتش در مسابقات نظامیان جهان (سیزم) ارائه کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها