مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌ مقدس مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، ارزشی و ادبی برای حضور در فضای مجازی

جعفری گفت: فضای مجازی امروز منبری اثرگذار برای نسل جوان است و در این راستا ضمن پرهیز از فعالیت‌های تک بعدی باید با بهره‌گیری صحیح و همه‌جانبه از تمامی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، ارزشی و ادبی استفاده کرد.
کد خبر: ۵۳۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 11July 2022

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، ارزشی و ادبی برای حضور در فضای مجازیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بازدید از دفتر شمال شرق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران واقع در شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت فرهنگ و گفتمان سازی در میان نسل جوان اظهار داشت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان در شرایطی که دشمن از هر وسیله و ابزاری برای ضربه زدن به نسل جوان ما استفاده می‌کند بسیار ضروری است و رمز مانایی و ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، انتقال این مفاهیم با شیوه‌های خلاقانه به نسل جوان است.

معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه گفت: با تقسیم کار و ظرفیت سازی و استفاده از نسل جوان شهرستان دماوند بایستی به یکی از قطب‌های اصلی فرهنگی و ارزشی استان تهران تبدیل شود و این مهم با همت و جدیت مسئولین مربوطه امری دست یافتنی خواهد بود.

جعفری در ادامه با تاکید بر ظرفیت بالای مجازی در بحث گفتمان سازی افزود: فضای مجازی امروز منبری اثر گذار برای نسل جوان است و در این راستا بایستی با پرهیز از فعالیت‌های تک بعدی و بهره گیری صحیح وهمه جانبه از تمامی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، ارزشی و ادبی استفاده کرد.

سازماندهی بانک اطلاعاتی پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس در این شهرستان از دیگر تاکیدات معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود.

به گزارش دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همراه جمعی از معاونین و مدیران این موزه از دفتر شمال شرق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران واقع در شهرستان دماوند بازدید کرد.

سرهنگ عزت‌الله خانجانی مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شمال شرق استان تهران، خانم سرخاب مسئول فضای مجازی اداره شمال شرق، خانم کوچکی مسئول دفتر بنیاد در شهرستان پردیس، نورمحمدی رئیس حوزه هنری دماوند، ناصری مسئول بسیج هنرمندان دماوند از معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیات همراه استقبال کردند.

در ادامه این نشست مسئول دفتر شمال شرق بنیاد حفظ آثار استان تهران گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز را ارائه کرد.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات همراه در ادامه با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دماوند با حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی دیدار کردند.

دیدار با ابوالفضل حلیم زمهریر معاونت سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، بازدید از مسجد جامع شهرستان دماوند، گلزار شهدای گمنام امام زاده قاسم و محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان دماوند از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار