محقق، پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس:

هم‌سطح‌سازی نویسندگان از اهداف شورای خاطره دفاع مقدس است

«نظرلو» گفت: شورای خاطره‌‎نویسی دفاع مقدس تاکنون نشست‌های زیادی را در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است و هدف از این نشست‌ها ارتقای سطح دانش نویسندگانی است که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۵ - 19July 2022

هم‌سطح سازی نویسندگان از اهداف شورای خاطره دفاع مقدس است

«مرضیه نظرلو» محقق، پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: شورای خاطره نویسی دفاع مقدس تاکنون نشست‌های زیادی را در شهر‌های مختلف کشور برگزار کرده است و هدف از این نشست‌ها این است که نویسندگانی که در حوزه دفاع مقدس یا خاطره نویسی فعال هستند، بتوانند به یک سطح قابل قبولی از دانش و آگاهی برسند.

وی افزود: نشست‌های خاطره موجب می‌شود نویسندگان زیر نظر اساتید مجرب این حوزه، توانایی خود را شکوفا کنند و اصول و قواعد را یاد بگیرند و کارهای بهتری را ارائه بدهند و شورای تخصصی خاطره دفاع مقدس با این نشست‌ها توانسته است تجربه اساتید این حوزه را به نویسندگان مستعد استان ها انتقال دهد. ایجاد انگیزه، شور و نشاط در نویسندگان و ارتباط دو سویه بین اساتید و نویسندگان از دیگر اهداف شورای تخصصی خاطره دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: نشست‌های تخصصی که در حوزه خاطره نویسی دفاع مقدس در همه استان‌ها برگزار می‌شود، در مجموعه‌ای به نام «پلاک هشت» به چاپ می‌رسد و در دسترس عموم در سراسر کشور قرار می‌گیرد و از این طریق یک آرشیو قوی و خوب در زمینه خاطره نویسی دفاع مقدس خواهیم داشت.

ارسال خبر از ابوالفضل اعتراف

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار