روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _8/سردار اشتری در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس:

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی پرداختن به دفاع مقدس است/ اهمیت بالای انعکاس حقیقت دفاع مقدس

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی این است که از زوایای مختلف به دفاع مقدس بپردازیم و آن را بدون تحریف به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.
کد خبر: ۵۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ - 23September 2015

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی پرداختن به دفاع مقدس است/ اهمیت بالای انعکاس حقیقت دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در بازدیدی که صبح امروز از خبرگزاری دفاع مقدس داشتند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک پیشاپیش روز عید قربان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک امر ضروریست که باید تمامی سازمان ها و نهادهایی که در این امر مهم مسئولیت دارند به آن توجه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس یکی از مجموعه های تاثیر گذار در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است که باید با تمام قوت به کار خود ادامه داده و از این فرصت طلایی که در اختیار دارد به بهترین نحو استفاده کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که دوران دفاع مقدس بهترین گزینه برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بهترین گزینه برای اثبات مظلویت، اقتدار و حقانیت کشور عزیزمان ایران اسلامی، پرداختن به دوران دفاع مقدس است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه دفاع مقدس را باید از زوایای مختلفی دید و معرفی کرد، اذعان داشت: پرداختن به موضوع دفاع مقدس باید برای تمام سلایق، قومیت ها، نسل ها و گرایش ها انجام پذیرد چرا که بار اصلی هشت سال جنگ تحمیلی بر دوش تمام مردم  با گرایش های متفاوت و ادیان مختلف بود که هنوز هم حس وطن پرستی در آنها موج می زند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی این است که از زوایای مختلف به دفاع مقدس بپردازیم و آن را بدون تحریف به نسل های بعدی انتقال دهیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این مطلب که انعکاس حقیقت دفاع مقدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: شاید در یکسری کارهای هنری باید افراط هایی صورت بگیرد تا مورد توجه قرار گیرد اما در دفاع مقدس اینگونه نیست و باید عین واقعیت را نوشت و ثبت و ضبط کرد.

سردار اشتری تاکید کرد: جهاد امروز جهاد فرهنگی و علمی است که باید به درستی به آن بپردازیم چرا که دشمنان ما در این عرصه هزینه های زیادی انجام داده اند و به مقابله با فرهنگ ارزشمند ما برخواسته اند.

فرمانده نیروی انتظامی در جریان بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس به سوالات خبرنگار انتظامی دفاع پرس پاسخ داد که مشروح این گفت و گو در روزهای آینده منتشر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها