مسئول هیئت جوانان عاشورایی کشور:

شهدا برای نابودی استکبار و ظلم‌ستیزی همواره آماده بودند

حجت‌الاسلام «پناهیان» گفت: شهدا صادقانه پای عهدی که با خدا بسته بودند، ایستادند و در راه آرمان‌های امام حسین (ع) که نابودی استکبار و ظلم‌ستیزی است، لحظه‌ای غفلت نکردند.
کد خبر: ۵۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ - 26July 2022

شهدا در راه نابودی حکمرانی استکبار و ظلم ستیزی لحظه ای غفلت نکردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، یادواره شهید «جابر صمدی» شب گذشته با حضور حجت‌‎الاسلام و المسلمین «احمد پناهیان» مسئول هیئت جوانان عاشورایی کشور، خانواده معظم شهدا و اقشار مردم در حسینیه غدیر ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام پناهیان در این مراسم اظهار داشت: در آستانه ماه محرم قرار داریم از اعمال مهمی که در این ایام بیشتر به آن سفارش شده جهاد تبیین، احقاق حق و احیای امر اهل بیت (ع) است.

وی ضمن گرامیداشت 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی و 36 هزار شهیدی که در این استان به شهادت رسیدند، افزود: خداوند متعال شش بقعه بر روی این زمین دارد که یکی از این مکان‌ها محلی است که خون شهید در آنجا ریخته شده باشد. برگزاری مجالس گرامیداشت شهدا حرکتی ارزشمند در راستای ترویج سیره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها در جامعه است.

وی مبارزه با دشمنان اسلام را از جمله ویژگی‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: شهدا افرادی بودند که صادقانه پای عهدی که با خدا بستند ایستادند و در راه آرمان‌های امام حسین (ع) که نابودی استکبار و ظلم ستیزی است لحظه‌ای غفلت نکردند.

در این مراسم از پدر شهید مدافع وطن «جابر صمدی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها