سخنگوی فرمانده انتظامی کل کشور اعلام کرد؛

بسیج امکانات فراجا جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده/ تشکیل قرارگاه انتظامی ویژه مناطق سیل‌زده

سردار حاجیان گفت: در پی وقوع سیل در چند استان کشور، در همان ساعات اولیه بنا به دستور فرمانده کل انتظامی کشور، قرارگاه انتظامی ویژه مناطق سیل‌زده تشکیل شد.
کد خبر: ۵۳۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ - 30July 2022

بسیج امکانات فراجا جهت امدادرسانی به مناطق سیل زده/ تشکیل قرارگاه انتظامی ویژه مناطق سیل زدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی حاجیان» سخنگوی فراجا با بیان اینکه در پی وقوع سیل در چند استان کشور، در همان ساعات اولیه بنا به دستور فرمانده کل انتظامی کشور، قرارگاه انتظامی ویژه مناطق سیل‌زده تشکیل شد، اظهار داشت: این قرارگاه با دو رویکرد خدمات انتظامی و ترافیکی و امدادرسانی نجات و کمک به مردم در مناطق سیل‌زده در حال انجام وظیفه است.

سردار حاجیان با بیان اینکه پلیس علاوه بر وظیفه تامین امنیت و حفظ اموال و نیز تسهیل و انضباط‌بخشی به ترافیک بنا به تصمیم اتخاذشده در قرارگاه کلیه امکانات و تجهیزات لجستیکی را برای امداد و نجات و کمک به مردم سیل‌زده بسیج کرد، گفت: با توجه به آمادگی رزمی و نیز آموزش‌های خاص، به یگان‌های ویژه ماموریت داده شد که در امر امداد و نجات و نیز تفحص مفقودین به سازمان‌های متولی در میدان کمک کند.

سخنگوی فراجا با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت بالگردی فرماندهی هواپیمایی فراجا، جهت ارایه هرگونه خدمات در مناطق سیل‌زده از آمادگی لازم در این بخش خبر داد و افزود: فرمانده انتظامی کل با صدور دستوری بر بسیج کلیه امکانات و تجهیزات فراجا برای کمک‌رسانی به مردم تأکید کرد.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد و پلیس کماکان به وظیفه خود در زمینه حفظ اموال شهروندان ادامه می‌دهد.

سخنگوی فراجا در پایان گفت: ازمردم عزیز تقاضا داریم، با توجه به احتمال بارندگی‌های سیل‌آسا در روز‌های آتی و هشدار‌های صادره نکات ایمنی را رعایت کنند و به توصیه‌های ایمنی سازمان‌های ذی‌ربط و پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها