معاون رویداد سازمان هیئت و تشکل‌های دینی:

نهضت لبیک به فریضه «جهاد تبیین» برگزار می‌شود

کریمی گفت: نهضت لبیک به فریضه جهاد تبیین تحت عنوان نهضت عهد جهاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ - 30July 2022

نهضت لبیک به فریضه جهاد تبیین رهبری برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «رضا کریمی» معاون رویداد سازمان هیئت و تشکل‌های دینی موضوع جهاد تبیین را یکی از برنامه‌های سازمان هیئت و تشکل‌های دینی در محرم عنوان کرد و اظهار داشت: نهضت عهد جهاد در راستای لبیک به فرمان جهاد تبیین رهبر انقلاب اسلامی انجام می‌شود که در آن افراد می‌توانند با ارسال «لبیک» به سامانه ۴۶۱۵، ۱۰۰۰ به این نهضت بپیوندند.

به گفته وی این افراد در طول سال مطالبی درباره جهاد تبیین دریافت خواهند کرد.

کریمی به طرح حماسه هیئت‌ها با موضوع شناسایی، راهبری و حمایت از رویداد‌های مردمی در محرم اشاره کرد و گفت: طرح‌های شناسایی شده در راستای امیدآفرینی است.

وی اضافه کرد: صدای هیئت نیز به ثبت شکایات مردمی از هیئت‌ها می‌پردازد و درخواست مسئولان هیئات را به بدنه حاکمیت می‌رساند و به آن‌ها رسیدگی می‌کند.

کریمی بیمه مسئولیت هیئت، تکریم یک عمر نوکری، همکاری در نمایشگاه عطر سیب و تخصیص اقلام غذایی به هیئات را از دیگر برنامه‌های این سازمان اعلام کرد.

معاون رویداد سازمان هیئت و تشکل‌های دینی گفت: با توجه به اینکه هر سال با آغاز محرم شیطنت‌های رسانه‌های بیگانه را شاهد هستیم، رصد رسانه‌های معاند و مقابله با آن نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها