مدیرکل انتقال خون استان کرمان خبر داد؛

راه‌اندازی پویش ملی ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه در استان کرمان

«شکوهی» از راه‌اندازی «پویش ملی ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه» همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در انتقال خون استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 30July 2022

راه اندازی پویش ملی ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه در استان کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «ایرج شکوهی» مدیرکل انتقال خون استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی «پویش ملی ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه» همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در انتقال خون استان کرمان خبر داد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم علی‌الخصوص جوانان برای اهدای خون اظهارداشت: همانطور که در ایام محرم حضور جوانان در آیین‌های عزاداری پررنگ است، اهدای خون به بیماران را در اولویت نذورات خود قرار دهند وبا اهدای خون خود نجات دهنده کسانی باشند که چشم انتظار قطرات حیات‌بخش خون هستند تا جانی دوباره یافته و به زندگی برگردند و خانواده ای را شاد کنند.

شکوهی عنوان کرد: با توجه به شروع موج جدید کرونا شاهد کاهش میزان اهدای خون بوده ایم و به همین دلیل نیاز به همراهی مردم نوع دوست استان به ویژه جوانان برای افزایش ظرفیت های ذخایر خون استان داریم تا بتوانیم جوابگوی تامین خون بیماران عزیز مخصوصاً بیماران تالاسمی باشیم.

وی در ادامه افزود: تمام دستورالعمل های بهداشتی کرونا در پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان رعایت می شود و آماده خدمت رسانی به عاشقان امام حسین (ع) هستیم و کلیه عزیزانی که شرایط اهدای خون را دارا هستند با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند با حضور در مراکز اهدای خون یاریگر ما در تامین خون سالم برای بیماران باشند.

شکوهی درپایان به اهمیت سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون نیز اشاره کرد و گفت: همانگونه که مردم برای دریافت بسیاری از خدمات غیر حضوری اقدام می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت http://nobatdehi.ibto.ir  تاریخ و ساعت حضور خود در مراکز انتقال خون سراسر استان را مشخص کرده و بر اساس همین پیش ثبت نام در زمان دلخواه برای اهدای خون مراجعه کنند. این پویش از اول ماه محرم هشتم مرداد آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها