مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

عزاداری ماه محرم حرکتی خودجوش و مردمی است

سردار«باباخانی» گفت: ماه محرم یکی از خودجوش‌ترین حرکت‌های مردمی است و زنده نگه‌داشتن نهضت حسینی اهمیت بسیاری دارد.
کد خبر: ۵۳۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ - 30July 2022

ماه محرم یکی از  خود جوش ترین حرکت‌های مردمی استیه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در جلسه هم‌اندیشی و تشکیل ستاد اربعین حسینی که در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام عزای حسینی اظهار داشت: محرم فرصت بی‌نظیری برای شیعیان است که در عزاداری امام حسین (ع) حضور پیدا کنند و همه ما باید در هیئت‌های عزاداری حضور داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: امام حسین (ع) همواره در راه حفظ اسلام گام برداشت و خداوند متعال نیز محبت ایشان را دل‌ مؤمنین قرار داد.

وی گفت: ماه محرم یکی از خود‌جوش‌ترین حرکت‌های مردمی است و زنده نگه داشتن عشق حسینی اهمیت بسیاری دارد و می‌توان به جرأت گفت اسلام با نام و زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) و ائمه اطهار زنده مانده است.

سردار باباخانی در ادامه تصریح کرد: حماسه‌ها و افتخارات بزرگی در دفاع مقدس در استان کرمانشاه توسط رزمندگان اسلام خلق شده که باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود و آیندگان بتوانند از گنجینه این تجربیات به خوبی بهره بگیرند و دوران هشت سال دفاع مقدس نه‌ تنها دستاوردهای نظامی فراوانی داشته است، بلکه در حوزه‌های غیرنظامی هم دستاوردهای و پیام های بسیار روشن و زیادی برای ما به ارمغان آورده که لازم است این موارد برای جوانان تشریح و تبیین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس یک مطالبه و رسالت مهم است و برای رسیدن به اهداف نیاز به نگاه انقلابی و جهادی داریم و جهاد تبیین و فرهنگ دفاع مقدس و سیره ارزشمند شهدا و رزمندگان با نگاه انقلابی و مجاهدانه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار