فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج:

وظیفه مسئولان و بسیجیان روشنگری و جهاد تبیین در جامعه است

«میرآقایی» گفت: امروز جنگی که رقم خورده، فرهنگی و معیشتی است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند، وظیفه مسئولان و بسیجیان روشنگری و جهاد تبیین در جامعه است.
کد خبر: ۵۳۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 01August 2022

وظیفه مسئولین و بسیجیان روشنگری در جامعه و جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از کردستان، سرهنگ »مرتضی میرآقایی« فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانشآموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار داشت: شما دانشآموزان عازم سرزمینی هستید و قدم در خاکی خواهید گذاشت که قطره قطره خون شهدا همراه با مجاهدت و ایثار در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: این مجاهدتهای خاموش که اتفاق افتاده امروز نیاز جامعه و نسل جوان انقلاب اسلامی است.

میرآقایی تصریح کرد: از سفر پیشرو بیبهره نخواهید بود و توسل به شهدا و اهداف آنها قطعا راهنما و راهگشای شما در مسیر و اهداف شما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نسل جدید انقلاب، دفاع مقدس ما را ندیدهاند اما در این سفر به وسیله روایت راویان دفاع مقدس با شهادت و ایثار شهدا و ایثارگران آشنا میشوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج یادآور شد: امروز جنگی که رقم خورده، فرهنگی و معیشتی است و همانگونه که رهبر انقلاب اشاره فرمودند، وظیفه مسئولین و بسیجیان روشنگری در جامعه و جهاد تبیین است.

وی متذکر شد: نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیار ارزندهای در جامعه داشته که در دورترین روستاها نیز شاهد آن هستیم.

میرآقایی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد: از ظرفیت های راهیان نور و فرصت پیش رو استفاده کنید و با توسل به شهدا و تجدید روحیه، در راه شهدا تفکر کنید تا خودسازی در وجود شما ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار