فرمانده انتظامی کردستان:

خدمت به جامعه ایثارگری از بهترین اعمال و افضل قربات است

سردار «آزادی» با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگری افتخار است، گفت: خدمت و رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از بهترین اعمال و افضل قربات است.
کد خبر: ۵۳۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 02August 2022

خدمت به جامعه ایثارگری از بهترین اعمال و افضل قربات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان امروز با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید استان دیدار کرد و ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از بهترین اعمال و افضل قربات است.

وی ادامه داد: این خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس و کسانی که در راه خدا جهاد کرده و شهید و مجروح شدند، موجب تقرب به خداوند متعال است و این خدمات باید خالصانه و درشأن این عزیزان باشد.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و جامعه ایثارگری افتخار است و باید از این موقعیت و جایگاه در ارائه خدمت صادقانه بهره‌‌مند شد.

نیروی انتظامی در حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب نقش ارزنده‌ای دارد

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیر در این دیدار با بیان اینکه فعالیت‌ها و عملکردهای نیروی‌انتظامی قابل تقدیر است، ابراز داشت: نیروی‌انتظامی منشاء خدمات بسیار ارزشمندی در کنار سایر خدمات بوده و نیروی انتظامی شبانه‌روز در هر لحظه آماده پاسخگویی به مسائل  امنیتی و اجتماعی است.

وی افزود: امروز در سایه وحدت، همدلی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت در جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم است که همه اینها مرهون رشادت‌ها و شهادت شهدای عزیز در نیروی‌های مسلح است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه جایگاه و نقش نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام است، یادآور شد: با وجود هوشیاری و دقت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، تاکنون تحت هیچ شرایطی دشمنان کوچک‌ترین ضربه‌ای را نتوانسته‌اند به نظام و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند و همه اینها مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های نیروی‌های مسلح، نظامی و انتظامی در سراسر کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار