فرمانده نیروی هوایی ارتش در کرمان:

تجهیزات سنگین ارتش در استان‌های یزد و کرمان مشغول کمک به سیل‌زدگان هستند

امیر سرتیپ واحدی گفت: نیرو‌های ارتش همواره در تمامی ابعاد کنار مردم بوده و درحال حاضر تمام تجهیزات سنگین ارتش در استان‌های یزد و کرمان مشغول کمک به سیل‌زدگان هستند.
کد خبر: ۵۳۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ - 02August 2022

تجهیزات سنگین ارتش در استان‌های یزد و کرمان مشغول کمک به سیل‌زدگان هستندبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیرویی هوای ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه هوایی کرمان، با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های ارتش و حضور در کنار مردم سیل‌زده کرمان گفت: ارتش با تمام توان و تجهیزات از روز ابتدای وقوع سیل در کنار مردم کرمان و سایر نقاط کشور بوده و همچنان مشغول خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان است و درحال حاضر تمام تجهیزات سنگین ارتش در استان‌های یزد و کرمان مشغول کمک به سیل زدگان هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توجه به گستردگی منطقه جنوب شرق به مرکزیت استان کرمان، به زودی ارتقا و گسترش این پایگاه آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پوشش منطقه جنوب شرق و حمایت و خدمت‌رسانی از اهداف مهم توسعه این پایگاه مرکزی است.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش هم در حاشیه در این مراسم گفت: استمرار در عملیات و حضور در مناطق عملیاتی، سرلوحه کار فرماندهان ارتش است.

امیر سرتیپ دوم غلامعلیان افزود: خدمات نیروی هوایی در ابعاد مختلف، به‌ویژه در بحران سیل ۱۴۰۰ جنوب کرمان، مبارزه با بیماری کرونا و خدمت به مردم قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها