مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت «جهاد تبیین» در حوزه دفاع مقدس با روش‌های جدید و خلاقانه

سردار «باباخانی» گفت: بیان درست و تاثیرگزار رشادت‌ها و دلاوری‌های همه اقشار جامعه چه نیرو‌های نظامی و چه مردمی در دوران دفاع مقدس، در قالب روش‌های جدید و خلاقانه، می‌تواند گام مهمی در راستای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۵۳۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ - 03August 2022

در دفاع مقدس با تبیین و تبلیغ ارزش ها در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کردیمبه ‏گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در جلسه قرارگاه «جهاد تبیین دفاع مقدس و مقاومت» که در سالن جلسات شهدای مطلع‌الفجر این اداره‌کل با حضور مدیران فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز دشمن با تبلیغات گسترده رسانه‌ای، درصدد تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: دشمنان ما می‌خواهند با فرافکنی و وارونه جلوه دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی، نسل جدید را نسبت به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی دلسرد و دچار شبهه کنند.

سردار باباخانی با بیان این‌که ما در دوران دفاع مقدس، هشت سال با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد، تصریح کرد: بیان درست و تاثیرگزار رشادت‌ها و دلاوری‌های همه اقشار جامعه چه نیرو‌های نظامی و چه مردمی در دوران دفاع مقدس، در قالب روش‌های جدید و خلاقانه، می‌تواند گام مهمی در راستای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تولید محتوی مناسب در فضای حقیقی و مجازی را مهم خواند و افزود: محتوی رسانه‌ای باید در جهت افزایش غرور ملی و توانمندی‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، هنری، علمی و... باشد.

وی با اشاره به وجود الگو‌های اسلامی در تبیین حماسه‌های ماندگار تاریخی، تصریح کرد: یکی از این الگو‌های ناب در عرصه جهاد تبیین، حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) هستند که با سخنرانی حماسی خود، توانستند هدف قیام امام حسین (ع) را برای مردم بیان کنند و حق و ناحق را به مردم بشناسانند.

سردار باباخانی افزود: نهضت انقلاب اسلامی ما نیز با الگوگیری از قیام عاشورا به پیروزی رسید و در هشت سال دفاع مقدس نیز با تبیین و تبلیغ همان ارزش‌ها موفق شد در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کند و تسلیم نشود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از همه مسئولین فرهنگی استان خواست تا در این حوزه با جدیت و تلاش بیشتری وارد میدان شوند و با گرامیداشت ویژه همه مناسبت‌های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را در اذهان جامعه به ویژه نسل جوان زنده نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار