نماینده ولی فقیه در استان همدان:

واقعیت‌های اجتماعی را در طراحی برنامه‌ها در نظر بگیرید

حجت‌الاسلام «شعبانی» با تاکید بر اینکه در طراحی برنامه‌ها باید واقعیت‌های اجتماعی را در نظر بگیریم، گفت: مشکلاتی که اهالی برخی از مناطق همدان با آن روبرو هستند، لازم است هرچه سریعتر بررسی و بر اساس قانون مرتفع شود.
کد خبر: ۵۳۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ - 03August 2022

واقعیت‌های اجتماعی را در طراحی برنامه‌ها در نظر بگیریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز (چهارشنبه) در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: باید به دنبال پیشرفت و توسعه شهر باشیم و نگاه همه به موضوعات مختلف بر این اساس باشد.

وی با بیان اینکه نیازمند برطرف شدن مشکل طرح جامع شهری به صورت ویژه در همدان هستیم، افزود: مشکلاتی که اهالی برخی از مناطق همدان با آن روبرو هستند، لازم است هرچه سریعتر بررسی و بر اساس قانون مرتفع شود.

حجت الاسلام شعبانی متذکر شد: دولت برای برطرف کردن مشکل مسکن می‌تواند با اهدا زمین به مردم و ساخت مسکن توسط مردم، کار را به خود مردم واگذار کند.

وی با تاکید بر اینکه در طراحی برنامه‌ها باید واقعیت‌های اجتماعی را در نظر بگیریم، تصریح کرد: امیدوارم با اقدامات و همت مدیریت جدید مسکن و شهرسازی همدان، مشکل مسکن در همدان و شرایط سخت برای مستاجران برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار