فرمانده سپاه فجر استان فارس:

داستان زندگی و شهادت سردار اسکندری بزرگترین درس جهاد تبیین است

سردار «بوعلی» گفت: روایت و داستان سردار شهید مدافع حرم «عبدالله اسکندری» بزرگوار بسیار زیبا و دارای اندرزهای اخلاقی و معرفتی است و گروه‌های جهادی باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین در مراسمات و یادمان‌های شهید اسکندری بزرگوار نقش آفرینی ویژه‌ای نمایند.
کد خبر: ۵۳۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷ - 03August 2022

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار سرتیپ «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز در اجلاسیه عاشورایی جهادگران استان فارس که در سالن امام علی (ع) سپاه فجر با حضور 400 جهادگر و عضو شوراهای جهادی نواحی و به مناسبت سالروز ابلاغ پیام 9 بندی مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی برگزار شد با اشاره به مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده، سردارشهید حاج «عبدالله اسکندری» در روز عاشورا اظهار داشت: روایت و داستان این شهید بزرگوار بسیار زیبا و دارای اندرزهای اخلاقی و معرفتی است و گروه‌های جهادی باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین در مراسمات و یادمان‌های شهید اسکندری بزرگوار نقش آفرینی ویژه‌ای نمایند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: شهید مدافع حرمی که سر از تن مبارکش جدا کردند و بعد از سال‌ها پیکر این شهید بزرگوار در شام تفحص شد و ان شاء الله در روز عاشورای حسینی با حضور قشرهای مختلف مردمی تشییع خواهد شد درسهای بسیاری دارد.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: انتظار داریم گروه‌های جهادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین در مراسمات و یادمان‌های شهید اسکندری بزرگوار نقش آفرینی ویژه‌ای نمایند و نباید از این روایت شهید بزرگوار که در کل کشور خاص و منحصر به فرد است غافل شوند.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی به مسائل فرهنگی و گفتمان‌سازی توجه ویژه‌ای کنند خاطرنشان کرد: انتظار داریم شوراهای جهادی در عرصه اندیشه خود را تقویت کنند و به دنبال شناسایی چالش ها و ارائه راهکارها باشند.

وی افزود: وقتی اینگونه باشد و ظرفیت گروه های جهادی نیز در کنار آن بیاید می توانند بسیاری از گره‌ها و چالش‌ها را رفع نمایند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این همایش که با هدف برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه کارگروه‍های مختلف جهت ارتقاء مجامع و شوراهای جهادی نواحی برگزار گردید با اشاره به نقش گروه‌های جهادی و شوراهای جهادی در گفتمان‌سازی و نشر اندیشه‌های ناب انقلابی و جهادی گفت: انتظار داریم گروه‌های جهادی در مساله فرهنگی و گفتمان‌سازی توجه ویژه ای کنند و مخصوصاً در مناسبت ها و رخدادهای مذهبی نقش آفرین باشند.

سردار بوعلی در بازدید از کلاس های آموزشی کارگروه‌های بسیج سازندگی از جمله، فنی و محرومیت‌زدایی، فرهنگی و رسانه، زنان و خانواده، آسیب‌های اجتماعی و شوراهای جهادی نیز اظهار داشت: انتظار ما بر این است که گروه‌های جهادی تقویت شوند و امورات را به صورت تخصصی انجام دهند که هر جا در هر مکانی از کشور که لازم باشد گروه‌های جهادی متخصص بتواند اقدامات عملیاتی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها