پذیرایی ۱۰۰ ایستگاه صلواتی از تشییع کنندگان شهدا

بسیجیان، هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی به استقبال برنامه وداع و تشییع پیکر مطهر ۵ شهید تازه تفحص شده جبهه مقاومت می‌روند.
کد خبر: ۵۳۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 04August 2022

پذیرایی ۱۰۰ ایستگاه صلواتی از تشییع کنندگان شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بسیجیان، هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی به استقبال برنامه وداع و تشییع پیکر مطهر پنج شهید تازه تفحص شده جبهه مقاومت می‌روند.

پیکر‌های مطهر پنج شهید مدافع حرم، سردار «عبدالله اسکندری»، «رحیم کابلی»، «مصطفی تاش موسی»، «محمدامین کریمیان» و «عباس آسمیه» که به تازگی به کشور بازگشته و از طریق تطبیق نمونه DNA تایید شده‌اند در تهران بدرقه می‌شوند.

مراسم وداع تهرانی‌ها با این شهدا امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۸ در میدان امام حسین تهران برگزار می‌شود. این برنامه با سخنرانی سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی «محمدرضا طاهری» و کربلایی «حسین طاهری» همراه خواهد بود. اجرای گروه سرود ابناءالحسن و مراسم دمام زنی از بخش‌های دیگر مراسم است.

۱۰۰ ایستگاه صلواتی به همت رده‌های مقاومت بسیج سپاه تهران بزرگ به منظور پذیرایی از زائران شهدا آغاز به کار کرده‌اند. این ایستگا‌ه‌های صلواتی در خیابان‌های ۱۷ شهریور، انقلاب و دماوند دایر شده‌ و با پذیرایی‌های شربت، چای، بستنی، سیب زمینی و ... به سبک موکب‌های اربعینی به زائران شهدا خدمات ارائه می‌کنند.

هر ایستگاه ۲۰ هزار پرس غذا به همین منظور توزیع خواهد کرد. ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از شرکت‌کنندگان در مراسم شهدا از ساعت ۱۶ امروز اقلام خود را توزع خواهند کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار