نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:

«غیرت دینی» لازمه شجاعت در امر به معروف و نهی از منکر است

آیت‌الله «ناصری» غیرت دینی را لازمه شجاعت در امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در شورا‌ها و سازمان‌ها باید به‌طور جدی مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ - 04August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، در دیدار با دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: یکی از دلایل قیام امام حسین (ع)، مسئله امر به معروف و نهی از منکر بود و صریح‌تر از این نمی‌توان اهمیت این موضوع را بیان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: هرچه اهمیت موضوعی بیشتر شود، به طبع حساسیت دشمن نسبت به آن موضوع افزایش می‌یابد؛ لذا باید سعی شود که جامعه نسبت به این مسئله مهم به پذیرش برسد.

امام جمعه یزد با تاکید بر حساس بودن نسبت به مسائل دینی، تصریح کرد: دشمن با کمک رسانه و فضای مجازی و با هجمه‌های فراوان، به دنبال سیاه نشان دادن موضوع امر به معروف و نهی از منکر بوده و تا حدی در این زمینه به نتیجه رسیده است؛ به گونه‌ای که این فریضه الهی در جامعه کمرنگ شده است.

آیت‌الله ناصری با اشاره به تلاش امام حسین (ع) در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: تلاش امام حسین (ع) در راستای امر به معروف و نهی از منکر به گونه‌ای بود که جان خود را در این راه فدا کرد و متاسفانه امروزه شاهد معروف شدن منکرات و منکر شدن معروفات در جامعه هستیم.

وی بیان کرد: کشور در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کرده و این کوتاهی از جانب دولت‌ها صورت گرفته است؛ لذا باید تلاش شود در این راستا اقداماتی جدی انجام شود.

امام جمعه یزد «غیرت دینی» را لازمه شجاعت در امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در شورا‌ها و سازمان‌ها باید به‌طور جدی مورد بررسی قرار گیرد و فضای مورد نیاز برای انجام این فریضه مهم صورت گیرد.

وی افزود: در جامعه باید فضایی به وجود بیاید که بدون درگیری و خشونت، امر به معروف و نهی از منکر به معنای واقعی کلمه تجلی یابد و این خود نیاز به تلاش پیوسته و کارشناسی شده دارد.

تلاش دشمن در سیاه نشان دادن فریضه امر به معروف و نهی از منکر/ غیرت دینی لازمه احیای فرایض الهی

تلاش دشمن در سیاه نشان دادن فریضه امر به معروف و نهی از منکر/ غیرت دینی لازمه احیای فرایض الهی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار