فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

جمع‌آوری ۴ هزار معتاد متجاهر از ابتدای سال جاری تاکنون در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از جمع‌آوری چهار هزار معتاد متجاهر از ابتدای سال جاری تاکنون در غرب این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ - 04August 2022

جمع آوری۴هزار معتاد متجاهر از ابتدای سال جاری تاکنون در غرب تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کیوان ظهیری» پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: غرب استان تهران با چهار میلیون جمعیت و شش شهرستان دارای شرایط ویژه انتظامی و پلیسی است.

وی ادامه داد: ۴۰۰ تیم عملیاتی را طی دو سال اخیر باهدف ارتقای امنیت و آرامش مردم، راه اندازی کرده ایم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ساختار غرب استان تهران به دلیل تعداد جمعیت و شرایط آن، تغییر کرده و منجر به افزایش امکانات و دیگر موارد امنیتی و پلیسی شده است.

ظهیری گفت: کل جرایم غرب استان در طول چهار ماه اخیر با ۲۶ درصد کاهش روبرو است که این نشان از هوشیاری و حضور و فعالیت پلیس است، ما در کاهش تصادفات فوتی در کشور رتبه اول را کسب کرده ایم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: خدمت به مردم در این جایگاه و این لباس برای ما افتخار است و امیدوارم خداوند از عملکرد صادقانه ما راضی باشد. هر چند اذعان می‌کنیم که ایرادات و کمبود‌هایی در کار داشتیم، اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به جایگاه مناسب می‌کنیم.

ظهیری همچنین اظهار داشت: شش درصد آمار سرقت‌ها در چهار ماهه ابتدای سال جاری کاهش یافته است، همچنین در این مدت حدود سه تُن انواع مواد مخدر کشف کرده ایم که در این رابطه تعداد زیادی متخلف دستگیر شده است.

وی ادامه داد: شش درصد سرقت نسبت به سال گذشته کاهش یافته که نشان از فعالیت جدی و افزایش گشت‌های پلیس دارد، در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر در سال جاری نیز چهار هزار معتاد را جمع آوری کرده و در کمپ‌های مورد نظر برای پاکسازی نگهداری می‌کنیم.

رئیس پلیس غرب استان تهران گفت: ۱۸۸ میلیارد تومان کالای قاچاق هم طی این مدت کشف کرده ایم تا هم از تولید داخل حمایت کرده باشیم و هم امنیت اقتصادی به کشور برگردد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها