فرمانده سپاه ناحیه اراک خبر داد؛

توزیع ۲۰۴ هزار بسته معیشتی در اراک به همت سپاه و بسیج

سرهنگ «مهجوری» با اشاره به اینکه به برکت نهضت «کمک مومنانه» تاکنون در سطح شهر اراک ۲۰۴ هزار بسته معیشتی توزیع شده است، گفت: امروز به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم رزمایش کمک مومنانه را در اراک برگزار می‌کنیم که ۴ هزار بسته معیشتی در این رزمایش در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۳۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 04August 2022
ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کمک مومنانه یک ضرورت مهم است/ توزیع ۲۰۴ هزار بسته معیشتی در اراک به همت سپاه و بسیجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک، امروز (پنج‌شنبه) در آیین رزمایش کمک‌مومنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع چهار هزار بسته معیشتی، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات سپاه در 2 سال گذشته که به برکت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد، نهضت «کمک مومنانه» است که خوشبختانه جلوه‌های مودت و مهربانی ملت ایران در قالب این نهضت به منصه ظهور رسید.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران در نهضت کمک مومنانه بار دیگر نشان داده شد و علاوه بر اینکه حماسه‌های ماندگاری به برکت این اقدام رقم خورد، آسیب‌های ناشی از کرونا نیز کاهش پیدا کرد.

سرهنگ مهجوری بیان کرد: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کمک مومنانه یک ضرورت مهم و یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج است که در سایر اقدامات دیگر با قوت و در قالب رزمایش‌های مناسبتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به برکت نهضت کمک مومنانه تاکنون در سطح شهر اراک ۲۰۴ هزار بسته معیشتی توزیع شده است، گفت: امروز به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، رزمایش «کمک مومنانه» را در اراک برگزار می‌کنیم که ۴ هزار بسته معیشتی در این رزمایش در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: توزیع بسته‌های معیشتی به شکل هدفمند و با استفاده از قرارگاه‌های محله‌محور سپاه انجام می‌شود و با توجه به اینکه کلیه نیاز‌ها و مشکلات محلات در این قرارگاه‌ها شناسایی شده است، بسته‌ها و سایر اقدامات حمایتی به شکل هدفمند توزیع می‌شوند.

وی تأکید کرد: سپاه و بسیج همواره در مقاطع مختلف در کنار مردم بوده و برای خدمت به مردم همواره در میدان جهاد و ازخودگذشتگی حضور دارد و برای ساختن ایران قوی با همه توان، تلاش و مجاهدت خواهد کرد.

سرهنگ مهجوری خاطرنشان کرد: در کنار نهضت کمک مومنانه در بسیج، جریان جهادی بسیج به‌عنوان حرکت انقلابی و منبعث از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرهنگی متعالی تبدیل شده است؛ به طوری‌که در سطح اراک ۳۶۰ گروه جهادی با شناسنامه در حال فعالیت هستند و آمادگی دارند با جذب جوانان علاوه بر محرومیت‌زدایی، در سایر برنامه‌ها نیز مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار