معاون هماهنگ کننده ارتش:

دشمن به دنبال تضعیف و تغییر باور‌ها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما است

امیر دریادار سیاری گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باور‌ها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.
کد خبر: ۵۳۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 04August 2022

دشمن به دنبال تضعیف و تغییر باور‌ها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای و امور خانواده اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ نرم تسلط بر باور‌ها و عقاید مردم به ویژه نسل جوان کشورمان است، اظهار داشت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باور‌ها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: ماموریت عقیدتی سیاسی در شرایط امروز و در مقابله با جنگ نرم دشمن، بسیار سخت، اثرگذار و ارزشمند است، بنابراین برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی باید با کیفیت و محتوای بسیار بالایی صورت پذیرد تا زمینه جذب و اثربخشی جامعه هدف به ویژه جوانان را فراهم کند.

امیر سیاری اضافه کرد: برای مقابله با هجمه گسترده فرهنگی دشمن، باید با تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و تجهیزات مناسب با تمام توان از رویکرد توسعه و تقویت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی حمایت و پشتیبانی کنیم. معتقدیم با همدلی و هم‌افزایی می‌توان در جبهه جنگ نرم امروز در مقابل دشمن پیروز میدان باشیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تقدیر از عملکرد و فعالیت‌های اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: جایگاه ستاد ارتش جایگاه بالایی است و به تبع آن عقیدتی سیاسی این ستاد نیز از جایگاه بالایی برخوردار است. الحمدلله رشد قابل ملاحظه‌ای نیز در سطوح مختلف فعالیت‌های این اداره شاهد هستیم که با حمایت و پشتیبانی سامانه فرماندهی باید توسعه و تداوم پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز ضمن تشکر از حمایت‌های ارزشمند امیر دریادار سیاری در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های عقیدتی سیاسی این ستاد، گزارشی از اهم فعالیت‌های این اداره در سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار