تمهیدات ترافیکی مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ترافیکی مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 04August 2022

تمهیدات ترافیکی مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی امروز (پنجشنبه) جهت برپایی مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم را در محل برگزاری این مراسم را اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: سعادت و فیضی دوچندان نصیب بنده و همکارانم در پلیسی راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گردیده که این وداع، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش شد که این افتخار را نصیب ما کرد که خدمتگذار خاندان عصمت و طهارت و شهدای گلگون کفن میهن عزیز اسلامی باشیم.

سردار حمیدی گفت: مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم، روز پنج شنبه ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (ع) شروع شده و تا زمان نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بعد از پایان نماز مغرب و عشاء، این پیکر‌های مطهر منتقل نخواهند شد تا برای کسانی که می‌خواهند با این عزیزان وداع نمایند فرصت کافی باقی بماند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به محدودیت‌های تردد و توقف از ساعت ۱۶:۳۰ اشاره‌ای داشت و گفت: خیابان انقلاب از پل چوبی تا میدان امام حسین (ع)، خیابان دماوند از پل امام علی (ع) تا میدان امام حسین (ع)، و خیابان ۱۷ شهریور حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا محدودیت تردد و توقف خواهیم داشت.

سردار حمیدی به مراجعینی که قصد شرکت در این مراسم را دارند خواست با توجه به دو ایستگاه متروی میدان شهدا و متروی امام حسین (ع) که در این مسیر وجود دارد از تردد با خودرو‌های شخصی خودداری کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و همچنین تمهیدات خاصی جهت افزایش تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد برای سهولت تردد شرکت کنندگان در این مراسم در مسیر خط بی آر تی مسیر تهرانپارس ـ آزادی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها