مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی و مشارکت مردم در برگزاری جشنواره ملی نماز

حجت‌الاسلام «رازیانی» گفت: اهمیت نماز بگونه‌ای است که برگزاری جشنواره‌هایی در این راستا با تبلیغات سنتی و نصب بنر و پوستر نتیجه‌ای نخواهد داشت بنابراین باید از روش‌های نوین بویژه ظرفیت فضای مجازی در راستای مشارکت مردم در این جشنواره استفاده شود.
کد خبر: ۵۳۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 05August 2022
استفاده از ظرفیت فضای مجازی و مشارکت مردم در برگزاری جشنواره ملی نمازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان با تسلیت ایام محرم‌الحرام و با اشاره به اجرای جشنواره سراسری فجر تا فجر به همت ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این جشنواره به لحاظ ترویج اهمیت نماز در کشور به ویژه استان کردستان اقدامی ارزشمند است و برای شرکت در جشنواره باید از نخبگان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، حوزه علمیه و آموزش و پرورش استفاده شود.
 
وی افزود: اهمیت نماز بگونه‌ای است که برگزاری جشنواره‌هایی در این راستا با تبلیغات سنتی و نصب بنر و پوستر نتیجه‌ای نخواهد داشت بنابراین باید از روش‌های نوین بویژه ظرفیت فضای مجازی در راستای مشارکت مردم در این جشنواره استفاده شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: موسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی هنری و کانون‌های تبلیغی استان نیز در اجرای این جشنواره می‌توانند مشارکت داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام رازیانی استفاده از ظرفیت اینستاگرام ادارات و کانال‌های پرمخاطب برای ترویج این جشنواره راد مورد تاکید قرار داد و اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله اجرای پویش لبیک و مهرواره بانور را در دستور کار دارد که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای این طرح ها اقدام کرده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها