امام جمعه شهرستان خمیر:

حادثه عاشورا را نباید همانند دیگر حوادث در عالم دانست

حجت الاسلام«صالحی» گفت: حادثه عاشورا را نباید همانند دیگر حوادث در عالم دانست بلکه ممتاز ترین و برجسته ترین مکتب توحیدی در جهان است.
کد خبر: ۵۳۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ - 05August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «شعیب صالحی» امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بندر خمیر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران با وفایش، اظهار داشت: حادثه عاشورا را نباید همانند دیگر حوادث در عالم دانست بلکه ممتاز ترین و برجسته ترین مکتب توحیدی در جهان است.

وی افزود: مقام معرفت اهل بیت (ع)، معیت و همراهی با اولیاء الله، ثبات قدم در صراط مستقیم و زیست با خوبان عالم از مقام هایی است که در انس با حضرت اباعبدالله علیه السلام ذکر شده است.

خطیب جمعه  شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه در جریان حادثه عاشورا نمونه‌های پر مغزی از همراهی اصحاب با امام حسین (ع) وجود دارد، ذکر کرد: در عصر حاضر، ما نیز نسبت به امام زمان (عج) تکالیفی مهمی داریم.

صالحی در بخش دیگر از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب، افزود: نماز جمعه تریبون همه مردم است و در انحصار قشر خاصی نیست.

وی ادامه داد: نماز جمعه در دو میدان فعالیت می کند. نخست  مربوط به مسئولان که همنشینی و مصاحبت با مردم را برای خود فرصت بدانند و دوم مطالبه مردم از این تریبون مقدس است.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر با اشاره به  ۱۷ مرداد ماه روز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید و روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگار و جامعه خبری زبان انقلاب است و مایه امید بخش جامعه است.

صالحی بیان کرد: رسانه موثرترین انتقال دهنده محتوا در جامعه  است و از اینرو تقویت این صنف سبب توسعه و فعال شدن ظرفیت‌ها کمک می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار