امام جمعه کازرون:

پوشش خبری و رسانه‌ای اخبار کازرون تقویت شود

حجت‌الاسلام «صباحی» گفت: فعالیت‌های رسانه‌ای و پوشش خبری و معرفی دستاوردهای این شهرستان به کشور و جهان بسیار کمرنگ است و فرماندار باید زیرساخت‌های لازم و تمهیدات کافی جهت دایرشدن مرکز خبررسانی و فعالیت علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه خبری و رسانه‌ای را فراهم کند.
کد خبر: ۵۳۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ - 05August 2022

تمهیدات لازم جهت تقویت پوشش خبری و رسانه‌ای اخبار کازرون فراهم شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «محمد صباحی» خطیب نماز جمعه کازرون امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی عبادی این هفته کازرون ضمن تبریک هفته خبرنگار و اشاره به کمرنگ بودن فعالیت‌های رسانه‌ای و ناکافی بودن پوشش اخبار در این شهرستان اظهار داشت: فعالیت‌های رسانه‌ای و پوشش خبری و معرفی دستاوردهای این شهرستان به کشور و جهان بسیار کمرنگ است و فرماندار باید زیرساخت‌های لازم و تمهیدات کافی جهت دایرشدن مرکز خبررسانی و فعالیت علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه خبری و رسانه‌ای را فراهم کند.

حجت‌الاسلام «محمد صباحی» در ابتدا با بیان اینکه محرم امسال به استقبال پنج شهید تازه تفحص شده مدافع حرم و قافله سالار این شهدا سردار شهید «عبدالله اسکندری» رفتیم اظهار داشت: به همین مناسبت مراسم گرامیداشت این شهدای گرانقدر روز شنبه در مسجد شهدا کازرون برگزار می‌شود.

وی افزود: سردار شهید عبدالله اسکندری هشت سال تمام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشت و در عملیات خیبر فرمانده سپاه لار، در عملیات بدر جانشین یکی از گردان‌های تیپ الهادی، در عملیات والفجر ۸ جانشین ستاد تیپ الهادی و در عملیات‌های کربلای ۱، کربلای ۳، کربلای ۴، کربلای ۵ و کربلای ۸ رئیس ستاد تیپ الهادی بود.

خطیب جمعه کازرون خاطرنشان کرد: علاوه بر این سردار اسکندری در آن دوران همرزم شهید احمد متوسلیان بود و پس از جنگ نیز در سنگر مدیرکلی بنیاد شهید فارس مشغول خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا شد اما با شروع فتنه گروههای تروریستی تکفیری در سوریه عازم شام شد و در سال ۹۳ در سوریه به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و به دست این گروه تروریستی به درجه شهادت نائل شد.

حجت‌الاسلام «محمد صباحی» افزود: اما آنچه سردار اسکندری را سردار اسکندری کرد علاوه بر شخصیت منحصر به فرد وی، حماسه شهادتش بود و ایشان اولین ایرانی بود که داعشیان و تکفیریها سر مبارکش را همچون اباعبدالله بریده و به نیزه زدند.

خطیب جمعه کازرون افزود: از شب گذشته که پیکر مطهر این شهید پس از سال‌ها به وطن بازگشته غوغایی در فارس به پا شده است.

وی افزود: در ایام شهادت این سردار گرانقدر اسلام تروریستهای تکفیری که متوجه عظمت مقام وی شده بودند در قبال تحویل پیکر مطهر وی، خواستار مبلغ قابل توجهی پول یا معاوضه آن با چند اسیر شده بودند اما خانواده این شهید گرانقدر همانند شهدای کربلا گفتند ما آنچه که در راه خدا هدیه داده‌ایم را پس نمی‌گیریم  و حاضر به آزاد شدن تروریستها یا پرداخت هیچ هزینه‌ای از بیت المال جهت تحویل و بازگشت پیکر این شهید گرانقدر نشدند و این درس بزرگی برای همه ما است.

امام جمعه کازرون در ادامه ضمن ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار با اشاره به ضعیف بودن جایگاه خبری و رسانه‌ای شهرستان کازرون و عدم پوشش اخبار این شهرستان از مسوولین خواست به ایجاد دفتر مرکزی و فعال کردن پتانسیل رسانه‌ای فعالان این حوزه برای پیشرفت شهرستان اقدام کنند.

صباحی در کنار آن خواستار برخورد با کسانی شد که در فضای غیررسمی رسانه‌ای و فضای مجازی به ناحق و بدون آگاهی کامل اقدام به تخریب و تشویش اذهان عمومی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها