نماینده ولی فقیه در کردستان:

رسالت همایش شیرخوارگان حسینی اشاعه فرهنگ ایثار است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: حضرت علی اصغر طفلی بود که دشمنان اسلام به او هم رحم نکردند و رسالت این همایش را اشاعه فرهنگ ایثار و حق‌طلبی و مظلومیت امام حسین (ع) در مقابل یزیدیان است.
کد خبر: ۵۳۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ - 05August 2022

رسالت همایش شیرخوارگان حسینی اشاعه فرهنگ ایثار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، همایش شیرخوارگان حسینی امروز در نخستین روز از جمعه ماه محرم و همزمان با سراسر کشور در مهدیه سنندج به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) شهید شش ماهه کربلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین اظهار داشت: حضرت علی اصغر طفلی بود که دشمنان اسلام به او هم رحم نکردند و رسالت این همایش را اشاعه فرهنگ ایثار و حق‌طلبی و مظلومیت امام حسین (ع) در مقابل یزیدیان است.

وی با اشاره به درسی که همسر سید الشهدا در کربلا به مردم و به زنان عالم دادند، ویژگی های زن مسلمان را برشمرد و افزود: ایمان به خدا و عمل صالح، اطاعت از خدا و همیشه یاد خدا بودن و خدا را فراموش نکردن برخی از این ویژگی‌ها است.

حجت‌الاسلام پورذهبی پاکی و پاکدامنی، دل را صاف کردن و توجه نکردن به نامحرم را از دیگر ویژگی‌های زن مسلمان دانست و اضافه کرد: زن مسلمان باید تقوا داشته، از خدا بترسد و از او حساب ببرد.

وی با بیان اینکه راستگویی و صداقت یکی دیگر از ویژگی‌ها است، ادامه داد: زن مسلمان باید پوشش و حجاب مناسب داشته و چشم پاک باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر پرهیز بانوان از خودنمایی، گفت: ممکن است پوشش یک بانو مناسب باشد اما در راه رفتن، نگاه کردن و حرف زدن خودنما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار