ایران حمله رژیم صهیونیستی به غزه را شدیداً محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی‌دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۳۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ - 05August 2022

ایران حمله رژیم صهیونیستی به غزه را شدیداً محکوم کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (جمعه) ۱۴ مرداد ماه، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام رژیم غاصب صهیونیستی را جنایتکارانه، ماجراجویانه و تحریک آمیز توصیف کرد و گفت:مسئولیت این جنایت و پیامد‌های تجاوز و حمله این رژیم به فلسطین و غزه به طور کامل متوجه رژیم آپارتاید اسرائیل است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود:این حق قانونی ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اقدام و از خود دفاع کنند.

کنعانی همچنین از همه کشور‌ها و نیز سازمان‌های بین‌المللی خواست تا به مسئولیت قانونی و نیز اخلاقی و انسانی خود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و پیشگیری از ادامه جنایات این رژیم که عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی در منطقه است، عمل کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار