نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیام واقعی عاشورا، تسلیم قدرت‌های شیطانی نشدن است

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه این پیام واقعی و معنای واقعی واقعه عاشورا این است که حضرت امام حسین (ع) حاضر نشدند تسلیم قدرت شیطانی مستکبران آن زمان شوند، گفت: در حین عزاداری باید به پیام و درس‌های عاشورا توجه کنیم و نباید دست تسلیم و ذلت به سوی استکبار دراز کنیم.
کد خبر: ۵۳۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 06August 2022

پیام واقعی عاشورا تسلیم قدرت‌های شیطانی نشدن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، در مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم سردار «رحیم کابلی»، «مصطفی تاش‌موسی» و «محمدامین کریمیان» که در بوستان «ولایت» ساری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تبریک به مناسبت بازگشت پیکر‌های شهدای تازه تفحص‌شده از سوریه، اظهار داشت: حضور باشکوه عزاداران حسینی که به‌عنوان تجلیل از این سه شهید والامقام در این مراسم معنوی حاضر شده‌اند، شایسته تقدیر و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه این حضور بیان‌گر جمله معروف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ما ملت امام حسینیم» برگزار شد، گفت: پیام اساسی سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) این است که من دست ذلت و بیعت به ستمکاری مانند یزید نخواهم داد.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه این پیام واقعی و معنای واقعی واقعه عاشوراست که حضرت امام حسین (ع) حاضر نشدند تسلیم قدرت شیطانی مستکبران آن زمان شوند، افزود: عزاداری حسینی باید با شور و شعور باید همراه باشد و در حین عزاداری به پیام و درس‌های عاشورا توجه کنیم؛ نباید دست تسلیم و ذلت به سوی استکبار دراز کنیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تجربه‌های گذشته که به دفعات متعدد دشمن نقض عهد کرده است را نباید از فراوش کنیم، خاطرنشان کرد: همه ما باید منتظران شهادت و شهیدان زنده باشیم و راه عزت، راه شهدا و رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها