مروری بر وصیت‌نامه شهید «رشیدى»

شهید فرهاد رشیدى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «باید همگی چه در جبهه و چه پشت جبهه مردم را تشویق کنیم تا به امید خدا دشمن را زبون و اسلام و رهبر اسلامى را پیروز کنیم.»
کد خبر: ۵۳۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱ - 06August 2022

مروی بر وصیت‌نامه شهید «رشیدى»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید فرهاد رشیدى

«ولاتحسبن الذین قتلو افى سبیل الله بل احیاء عند ربهم یرزقون

با سلام بر پیشگاه مقدس آقا امام زمان و سلام بر رهبر کبیر انقلاب بنده در حالت صحت این وصیت‌نامه را می‌نویسم تا بعد از شهید شدنم نوحه‌سرایی نکنند اگر با پیروز شدن ما برگشتیم که به اسلام و مملکت خدمت می‌کنم و اگر شهید شدم پدر و مادر شما صبر پیشه کنید، چون خداوند فرموده الله مع‌الصابرین.

امیدوارم با ریختن خون ما جوانان، اسلام پایدار بماند، چون مملکت ما احتیاج به ما دارد امیدوارم بعد از شهید شدنم اسلحه‌ام را بردارید و باید همگی چه در جبهه و چه پشت جبهه مردم را تشویق کنیم تا به امید خدا دشمن را زبون و اسلام و رهبر اسلامى را پیروز کنیم.

خواهشمند است بعد از مرگم صبور باشید تا اجر بیشترى ببرید، چون من سرمشق از سرباز کربلا على اکبر (ع) گرفتم.

برادرم این وصیت‌نامه را بعد از من براى پدر و مادرم بخوان و آن‌ها را به پیروى از فرمایشات امام تشویق کن.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار