پیکر شهید مدافع‌حرم «عباس آسمیه» در کرج تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع‌حرم «عباس آسمیه» از شهدای تازه تفحص‌شده در سوریه، امروز (شنبه) با حضور مردم و مسئولان در کرج تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۳۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ - 06August 2022

پیکر شهید مدافع‌حرم «عباس آسمیه» در کرج تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، پیکر مطهر شهید مدافع حرم عباس آسمیه، صبح امروز (شنبه) مصادف با هشتمین روز از ماه محرم، با حضور «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی‌فقیه در استان، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز، «غفور قاسم‌پور» فرماندار کرج، خانواده معظم شهدا، رزمندگان و عموم مردم، در کرج تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام که همراه با پیکرهای شهیدان «عبدالله اسکندری»، «رحیم کابلی»، «محمدامین کریمیان» و «مصطفی تاش‌موسی» تفحص و به میهن اسلامی بازگشته است، پس از تشییع از کانون شهید سبحانی واقع در میدان «سپاه» کرج تا امامزاده محمد و سکینه خاتون، در گلزار شهدای این شهر به‌خاک سپرده شد.

«عباس آسمیه» سال ۱۳۶۸ به دنیا آمد. وی بعد از اخذ مدرک دیپلم در بخش هوا و فضای سپاه مشغول خدمت شد. فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد قزوین بود. خیلی به هیئت و حضور در مساجد و ذکر اهل بیت (ع) علاقه داشت. او همچنین به علوم اسلامی علاقه‌مند بود؛ لذا به مطالعه کتاب‌های حوزه روی آورد. «عباس آسمیه» سرانجام در دی سال ۱۳۹۴ داوطلبانه برای حراست از حرم آل‌الله به سوریه رفت و ۲۱ دی سال ۱۳۹۴ در سن ۲۶ سالگی در جبهه حلب به شهادت رسید؛ اما پیکر وی در این منطقه باقی ماند تا این‌که اخیراً تفحص و هویتش از طریق آزمایش دی.ان.ای شناسایی شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها