معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

شهدا با تأسی از فرهنگ عاشورا حماسه جاویدان خلق کردند

دریادار سیاری گفت: شهدا با تأسی به فرهنگ عاشورایی کاری ماندگار انجام دادند که برای نسل‌های آینده این میراث به شایستگی منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ - 06August 2022
شهدا با تأسی از فرهنگ عاشورا حماسه جاویدان خلق کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش شامگاه شنبه در یادواره شهدای استانداری و فرمانداری‌های اردبیل اظهار داشت: شهدا برای همیشه تاریخ در دیباچه ارزشمند نظام اسلامی به عنوان گنجینه‌های بی‌نظیر مورد توجه قرار می‌گیرند چرا که این ملت با تأسی به فرهنگ عاشورایی کارآمدی ارزشمند خود را به رخ دشمنان داخلی و خارجی کشاند.
 
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به رغم شیطنت‌ها در ۴۳ سال اخیر با تکیه بر فرهنگ عاشورایی و نهضت سیدالشهدا (ع) توانسته با صلابت و قدرت در برابر همه دسیسه‌های دشمنان بایستد و اجازه ندهد تا خاک این کشور مورد طمع بیگانگان قرار گیرد.
 
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیز از زمین و آسمان تبلیغات کور و بی‌سرانجام دشمنان با اشکال و ابعاد مختلف بر سر این ملت می‌ریزد، اما مقاومت ملت ایران با تأسی به فرهنگ عاشورایی نشان داده که تسلیم شدن در برابر ذلت هیچ ثمره و نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.
 
سیاری افزود: ملت ایران درس‌آموخته مکتب سیدالشهدا (ع) هستند که شهادت را با عزت پذیرفت تا اجازه ندهد امت اسلامی در ذلت و خواری بیگانگان و طمع‌ورزان گرفتار آید.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز کشور ما در میان کشور‌های منطقه در استقلال کامل و آزادی واقعی کشوری پیشرفته و توسعه‌یافته است و با تکیه بر منابع داخلی خود به ویژه نیروی انسانی ارزشمند و آگاه سعی می‌کند تا مرز‌های علمی و شایستگی‌های فناوری‌های نوین را بپیماید.
 
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در برابر همه این پیشرفت‌ها و سلحشوری‌ها همچنان راه عزتمند و سرخ حسینی پایدار است و ما بر این باوریم تقویت نظام اسلامی با تزریق عناصر ارزشی فرهنگ عاشورایی امکان‌پذیر خواهد بود.
 
در این مراسم از تندیس شهید مدافع سلامت حامد عبداللهی رونمایی شد و با مداحی و نوحه‌سرایی یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها