موشک‌های مقاومت شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را تخلیه کرد

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات موشکی و راکتی مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» را تخلیه کرد.
کد خبر: ۵۳۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 07August 2022

موشک‌های مقاومت شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را تخلیه کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی در سایه حملات موشکی و راکتی مقاومت فلسطین علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین، شهرک «سدیروت» را تخلیه کرد و همزمان از ساکنان شهرک‌های «حیفل شالوم» و «غوش تسوحر» در نقب خواسته تا فورا به پناهگاه‌ها بروند.

جدیدترین دور حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر روز جمعه گذشته (۱۴ مرداد) تحت عنوان «بزوغ الفجر» (سپیده دم)، آغاز شد و تا امروز (یکشنبه) همچنان ادامه دارد. همزمان با سومین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز همچنان در حال شلیک راکت و موشک به سوی شهرک‌های صهیونیستی در اطراف نوار غزه و شهر اشغالی قدس است.

از صبح امروز آژیر‌های خطر در قدس اشغالی، تل‌آویو، جنوب فلسطین اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمده است. در حالی که برخی منابع از میانجیگری مصر برای آتش‌بس خبر می‌دهند، ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز جمعه، پس از چهار روز تدارکات در مرز‌های نوار غزه و علیرغم تضمین میانجی‌گر‌ها مبنی بر مهار اوضاع صورت گرفت و این رژیم در همان ابتدا رهبران شاخه نظامی جنبش «جهاد اسلامی» را هدف قرار داد و طی مجموعه حملاتی همزمان و ناگهانی موجب شهادت و مجروحیت شماری از غیرنظامیان شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار