رسانه‌های صهیونیستی: جهاد اسلامی ۱۱۰۰ راکت از غزه شلیک کرد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی جنگ سه روزه غزه، هزار و ۱۰۰ راکت به سمت اهداف اسرائیلی شلیک کرده است.
کد خبر: ۵۳۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 08August 2022

رسانه‌های صهیونیستی: جهاد اسلامی ۱۱۰۰ راکت از غزه شلیک کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک هزار و ۱۰۰ راکت مقاومت فلسطین از نوار غزه به سمت شهرها و شهرک‌های واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

وبگاه عبری «والاه» گزارش داد که جهاد اسلامی در سه روز گذشته ۱۱۰۰ راکت به سمت اهداف اسرائیلی شلیک کرد که در نتیجه آن ۶۰ نفر زخمی شدند.

‌جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، عصر روز جمعه، مناطقی را در نوار غزه هدف حمله قرار دادند که این اقدام با پاسخ گروه‌های مقاومت در نوار غزه همراه شد.

پس از تشدید حملات موشکی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی، دیشب، در دیدار با مقامات شهرک‌های صهیونیستی اطراف باریکه غزه مدعی شد که اهداف صهیونیست‌ها از تجاوز به غزه محقق شده است و تداوم عملیات دیگر سودی ندارد.

این ادعا در حالی مطرح شد که «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان خبر داد: «وساطت‌هایی که در حال انجام است، برای نجات رژیم صهیونیستی است؛ ولی ما هیچ وساطتی را که بر حق ما در دفاع از ملت خود تأکید نداشته باشد، قبول نداریم.»

در نهایت با میانجیگری مصر، منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند که آتش‌بس با قبول کامل شروط جنبش جهاد اسلامی مورد موافقت قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها