رئیس شورای شهر تهران:

یزیدیان زمان در فلسطین به مردم این کشور می‌تازند/ انقلاب اسلامی ایران انقلاب حسینی است

چمران با بیان اینکه یزیدیان زمان در فلسطین به بدنه نظام و مردم این کشور می‌تازند، گفت: در زمانی که بوق و کرنای حمایت از حقوق بشر مطرح است در مقابل این جنایات سکوت می‌شود.
کد خبر: ۵۳۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 09August 2022

یزیدیان زمان در فلسطین به مردم این کشور می‌تازند/ انقلاب اسلامی ایران انقلاب حسینی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: امیدواریم بهره لازم را از این ایام برده باشیم و بتوانیم فلسفه قیام امام حسین (ع) را در جامعه پیاده کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ایران کشور امام حسین (ع) است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما نیز انقلاب حسینی محسوب می‌شود که با تأسی و رهروی از راه این امام بزرگ به دست آمده است.

چمران در ادامه یادآور شد: کربلا تنها گنبد و حرم نیست بلکه نشانه ظلم ستیزی امام حسین (ع) است؛ امیدواریم بتوانیم همانند شهدا از ایشان پیروی کنیم.

وی با اشاره به اهانت قرآن مجید در شهر برلین آلمان، تصریح کرد: این اتفاق آن هم در ایام محرم بسیار دردآور بود. اینکه عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند توجه مردم را از عزاداری و حضور آن‌ها را به حاشیه ببرند، در خیال اشتباه به سرمی برند. با این ترفند‌ها و خیمه شب بازی‌های سخیف به جایی نمی‌رسند و اگر ذره‌ای بینش داشته باشند دنبال چنین اتفاقاتی نخواهند بود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه یزیدیان زمان در فلسطین به بدنه نظام و مردم این کشور می‌تازند، تأکید کرد: در زمانی که بوق و کرنای حمایت از حقوق بشر مطرح است در مقابل این جنایات سکوت می‌شود. ما به مردم فلسطین می‌گوییم که پشت آن‌ها ایستاده ایم و فلسطینیان را تنها نخواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه کشور ما با هدایت مقام معظم رهبری و با حضور جوانان، حرکتی نو را آغاز کرد، گفت: ماهواره‌ای که قرار است امروز پرتاب شود نتیجه و دستاورد تلاش جوانان ماست و پیشرفت‌های علمی حاصل به میدان آمدن جوانان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار