به همت دفتر مطالعات مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛

هشتمین کارگاه آموزش نمایشنامه‌نویسی «چهار فصل تئاتر ایران» برگزار می‌شود

هشتمین کارگاه‌های فصلی پروژه‌ی جامع ملی سراسری آموزش نمایشنامه‌نویسی در حوزه‌ هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 09August 2022

هشتمین کارگاه آموزش نمایشنامه‌نویسی «چهار فصل تئاتر ایران» برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، هشتمین کارگاه‌های فصلی پروژه‌ی جامع ملی سراسری آموزش نمایشنامه‌نویسی با عنوان شناخته‌ شده‌ی «چهار فصل تئاتر ایران»، در حوزه‌ی هنری برگزار می‌شود.

فصل هشتم از دور نوین این پروژه که با نام «مناسبات انسانی در جهان پس از کرونا» فراخوان خود را منتشر کرد و برگزیدگان خود را شناخت.

در این مقطع از برگزاری خود، به صورت حضوری با اعضای هیئت علمی این فصل، متشکل از تهمینه محمدی و محمد نباتی، و شرکت‌کنندگان از شش استان کشور تشکیل خواهد شد و اعضای هیئت علمی و شرکت‌کنندگان به نشست و گپ‌و‌گفت درباره‌ی نمایشنامه‌های نوشته‌شده خواهند پرداخت.

گفتنی است پس از این کارگاه‌ها در صورت نیاز به بازنویسی آثار، شرکت‌کنندگان فرصت خواهند داشت تا آثار نهایی خود را برای تأیید اعضای هیئت‌علمی فصل، به دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری تحویل بدهند.

ایوب آقاخانی، مسئول این دفتر، اعلام کرد مطابق دوره‌های پیشین آثار برگزیده در نوبت چاپ از سوی انتشارات سوره‌ی مهر و در قالب مجموعه‌ای به نام «فصل سفید» قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار