نماینده مردم در مجلس:

عربستان و امارات نگران کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی باشند

حیدری گفت: متأسفانه ریاض و دبی تحت تأثیر لابی صهیونیستی-آمریکایی هستند و حرف آن‌ها را علیه تهران بازگو می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 09August 2022

عربستان و امارات نگران کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی باشند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهریار حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به اتهام زنی سعودی‌ها و اماراتی به کشورمان نسبت به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، اظهار داشت: ایران در چارچوب قوانین بین‌المللی آژانس فعالیت هسته‌ای داشته و دارد و در این زمینه شفاف و روشن فعالیت می‌کند و اطلاع رسانی‌های لازم نیز صورت می‌گیرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور‌هایی محدودی مانند ایران هستند که فعالیت خود را شفاف سازی می‌کنند؛ به عنوان مثال سعودی‌ها و اماراتی‌ها به دنبال فعالیت هسته‌ای هستند، اما در این راستا اقدامات پنهانی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ریاض و دبی تحت تاثیر لابی صهیونیستی-آمریکایی هستند و حرف آن‌ها را علیه تهران بازگو می‌کنند، ادامه داد: این مهم درحالیست که آن‌ها نمی‌توانند در امور داخلی ایران دخالت کنند و نظر دهند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیشتر از هر کشوری به ایران رفت و آمد داشته اند، افزود: باید یادآور شد جمهوری اسلامی در راستای همراهی با آژانس، حتی فراتر از پادمان نیز همکاری داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق فتوای شرعی رهبر انقلاب، کشورمان هیچگاه درصدد استفاده غیرمتعارف از انرژی هسته‌ای نیست، خاطرنشان کرد: بنابراین به مقامات این کشور‌ها توصیه می‌شود نگران رژیم صهیونیستی باشند که دارای کلاهک‌های هسته‌ای است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار