دفاع مقدس و مجاهدت برای اسلام هیچ وقت تمام‌شدنی نیست

شهید «محسن حججی» در وصیت‌نامه‌اش خطاب به پسرش می‌گوید: «پسرم دفاع مقدس و رشادت و مجاهدت برای اسلام و دین هیچ وقت تمام‌شدنی نیست و تا دنیا هست مبارزه بین حق و باطل هم خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ - 09August 2022

می‌بینم دست حضرت زینب (س) که قلب آشوبت را آرام می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان،‌ امروز سه‌شنبه (۱۸ مرداد) مصادف  با پنجمین سالگرد شهادت «محسن حججی» است که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به دست گروه ترویستی و تکفیری داعش به شهادت رسید.

وی متولد ۲۱ تیر ۱۳۷۰ در شهرستان نجف‌آباد است که سال ۱۳۸۵ وارد فعالیت‌های فرهنگی شد و در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرد؛ ثمره این ازدواج پسری به نام «علی» است.

«محسن حججی» از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید «احمد کاظمی» بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید؛ شهید «حججی» دهمین عضو از لشکر زرهی ۸ نجف اشرف است که طی جنگ در خاک سوریه به شهادت رسیده‌اند.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید خطاب به پسرش آمده است: «پسرم دفاع مقدس و رشادت و مجاهدت برای اسلام و دین هیچ وقت تمام‌شدنی نیست و تا دنیا هست مبارزه بین حق و باطل هم خواهد بود؛ ان‌شاالله روزی هم نوبت تو خواهد شد».

در ادامه وصیت‌نامه این شهید، وی همسرش را اینگونه مورد خطاب قرار می‌دهد: «همسرم... می‌دانم و می‌بینم دست حضرت زینب (س) که قلب آشوبت را آرام می‌کند، همسرم شفاعتی که همسر وهب از مولا اباعبدالله شرط اجازه میدان رفتن وهب گذاشت طلب تو.

خاطرات مشترکمان دلبستگی نمی‌آورد برایم، بلکه مطمئنم می‌کند که محکمتر به قتلگاه قدم بگذارم، چون تو استوارتر از همیشه علی عزیزمان را بزرگ خواهی کرد و منتظر باش که در ظهور حضرت حجت به اقتدای پدر سربازی کند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار