مقام حزب‌الله: اسرائیل چاره‌ای جز تن دادن به معادله مقاومت ندارد

عضو شورای اجرایی حزب‌الله گفت، رژیم صهیونیستی به صدق وعده دبیرکل حزب‌الله اطمینان کامل دارد بنابراین گزینه‌ای جز تن دادن به معادله مقاومت ندارد.
کد خبر: ۵۳۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ - 09August 2022

مقام حزب‌الله: اسرائیل چاره‌ای جز تن دادن به معادله مقاومت نداردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، امروز (سه شنبه) در بنت‌جبیل لبنان در کنار بسیاری از شهر‌های دیگر لبنان راهپیمایی عاشورا برگزار شد.

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای اجرایی حزب‌الله در این مراسم گفت، علیرغم قساوت و سختی محاصره، کشتار، تخریب و کودکان کشته شده در غزه، اما خنجر عادی‌سازی در قلب و پشت فلسطین، دردآورتر و دردناک‌تر است.

وی افزود، کشور‌های عربی که دست به عادی‌سازی روابط زده‌اند باعث ننگن و عار عرب هستند در حالی که مقاومت لبنان و فلسطین در هر نبردی، شکوه و پیروزی عرب هستند.

شیخ قاووق در ادامه به جهاد، مقاومت و پیروزی قهرمانان مقاومت در غزه و ملت سرفراز فلسطین درود فرستاد و تأکید کرد: با مقاومت فلسطین در سنگر جهاد و مقاومت تا پیروزی بزرگ باقی خواهیم ماند.

وی ادامه داد، پس از ده‌ها سال غارت ثروت و حقوق لبنان و نیز پس از ده‌ها سال تعلل آمریکا، مقاومت توانست بازگرداندن همه حقوق و ثروت لبنان را بدون قید و شرط تثبیت کند. گزینه‌ای در برابر دشمن اسرائیلی جز تن دادن به معادله مقاومت ندارد، زیرا دشمن به صدق وعده «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله اطمینان کامل دارد.

شیخ قاووق در پایان گفت:‌ای اباعبدالله با تو عهد می‌بندیم که کاروان فاتحان از بنت جبیل وارد الجلیل خواهند شد تا مصیبت بزرگ (النکبة الکبرى) را بر اسرائیل وارد کنند و پیروزی بزرگ را برای امت به ارمغان بیاورند و این یک پیروزی است که پیروزی به دنبال آن است.

راهپیمایی عاشورا امروز در ضاحیه جنوبی بیروت، هرمل، القصر، الکواخ و سهلات الماء در لبنان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها