رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران:

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تجدید روحیه برای خدمت‌رسانی است

«لطفی» با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت‌رسانی است.
کد خبر: ۵۳۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 09August 2022

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تجدید روحیه برای خدمت‌رسانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسین ملکی» فرمانده سپاه و سرهنگ «جلیلیان» فرمانده نیروی انتظامی کامیاران به همراه «احمدرضا لطفی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، امروز با خانواده شهید گمنام «ترابعلی باقری لاجوردی» دیدار و از رشادت‌های این خانواده و همسر و فرزندان وی تجلیل کردند.

حسین ملکی فرمانده سپاه پاسداران کامیاران در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت‌ اباعبدالله‌الحسین و تجلیل از رشادت و ایثار شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: حضور خانواده شهید تراب علی باقری لاجوردی و پیکر این شهید والامقام در شهرستان کامیاران باعث سرفرازی مردم این دیار است.

سرهنگ جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کامیاران نیز از رشادت‌های این خانواده تجلیل کرد.

در ادامه احمدرضا لطفی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت‌رسانی است.

وی افزود: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار عظیمی را انجام دادند و خدمت به آنها وظیفه ما است.

شهید تراب علی باقری لاجوردی فرزند شادعلی، متولد سال ۱۳۲۹ و اعزامی از استان همدان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۴ به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد و در تاریخ ۲۵ فروردین سال ۱۳۹۲ مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) به عنوان شهید گمنام در شهر کامیاران از توابع استان کردستان تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار