فرماندار شهرستان خمینی‌شهر:

فرهنگ جهاد و شهادت نباید در اذهان عمومی به فراموشی برود

سلیمی گفت: رمز اینکه در مناسبت‌های مختلف مذهبی همواره به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توصیه شده این است که فرهنگ جهاد و شهادت در اذهان عمومی و در بین مردم به دست فراموشی سپرده نشود.
کد خبر: ۵۳۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 11August 2022

فرهنگ جهاد و شهادت نباید در اذهان عمومی به دست فراموشی سپرده شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «حسن سلیمی» فرماندار خمینی‌شهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان با اشاره به استقامت آزادگان عزیز در دوران اسارت اظهار داشت: آزادگان عزیز با استقامتی مثال‌زدنی رنج‌های دوران طولانی اسارت را تحمل کردند و اکنون نیز با تبعیت و اطاعت از ولایت وظیفه خودشان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی افزود: رمز اینکه در مناسبت‌های مختلف مذهبی همواره به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توصیه شده این است که فرهنگ جهاد و شهادت در اذهان عمومی و در بین مردم به دست فراموشی سپرده نشود.

سلیمی به ضرورت انتشار خاطرات آزادگان در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: ما وظیفه داریم در هر مناسبتی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم و 26 مرداد و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بهانه خوبی برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت عظیم خاطرات این عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار