دیدارفرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان

سردار طاهری با سرتیپ دوم غلام نبی کوهکن دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۵۳۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ - 11August 2022

دیدارفرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با سردار «غلام نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار طاهری در این دیدار ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل امروز را دمیدن روحی تازه در کالبد انقلاب دانست و اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگری های جانبازان و آزادگان، ایران اسلامی در اوج عزت و سربلندی به سر می برد.

وی رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: ما امنیت و آسایش امروز را مدیون و مرهون جانفشانی شهدا و جانبازان هستیم و رسیدگی به مشکلات خانواده این عزیزان کمترین کاری است که برای آنها می توانیم انجام دهیم.

این مسئول  با بیان این که در باغ شهادت همچنان در نیروی انتظامی باز است، بیان کرد: پلیس با تلاش های شبانه روزی در اقصی نقاط ایران اسلامی همچنان با تقدیم شهید، راه امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس را با قدرت ادامه می دهد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد: این نظام با رهبری امام خامنه ای به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی (عج) خواهد رسید و ثمره خون شهدا به بار خواهد نشست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها