عضو جامعه روحانیت مبارز:

مدافعان حرم توطئه دشمنان را خاموش کردند

حجت‌الاسلام اکرمی گفت: آمریکا در تلاش بود با ایجاد درگیری در مرز‌های ایران و ایجاد مشکلات امنیتی، از صدور انقلاب ایران که مبتنی بر استقلال است، جلوگیری کند، اما مدافعان حرم و امنیت، با مبارزه با داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی، این توطئه را بیرون از مرز‌های کشور خاموش کردند.
کد خبر: ۵۳۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ - 11August 2022

مدافعان حرم توطئه دشمنان را خاموش کردند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید رضا اکرمی» عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همه تلاش خود را کردند که استقلال را از ایران بگیرند؛ از مسئله جنگ تحمیلی و گروهک‌سازی گرفته تا امروز که مسئله هسته‌ای و تحریم‌های بین‌المللی، همگی از جمله این تلاش‌ها هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: امام راحل (ره) یک عبارتی تحت عنوان صدور انقلاب داشتند که برخی‌ها استفاده غلطی از این عبارت دارند و آن را لشکرکشی می‌دانند. در حالی‌که همان زمان حضرت امام (ره) فرمودند صدور انقلاب یعنی صدور فهم و فکر انقلاب که فکر و فهم آن در طول بیش از ۴۰ سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.

وی تصریح کرد: حمایت ایران از مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم سوریه در برابر گروهک‌های تروریستی به دلیل مظلومیت آن‌هاست. ایجاد گروهی تحت عنوان مدافعان حرم نیز به دلیل دفاع از صدور انقلاب است.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: آمریکا در تلاش بود با ایجاد درگیری در مرز‌های ایران و ایجاد مشکلات امنیتی، از صدور انقلاب ایران که مبتنی بر استقلال است، جلوگیری کند. اما مدافعان حرم و امنیت، با مبارزه با داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی، این توطئه را بیرون از مرز‌های کشور خاموش کردند.

حجت‌الاسلام اکرمی گفت: بهار عربی توسط غربی‌ها و با ایجاد گروهک‌هایی همچون داعش در منطقه ما پدیدار شد؛ اما به واسطه بیداری اسلامی و آگاهی ملت‌های مسلمان، جهان در حال رها شدن از لوث این تروریست‌هاست.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها